Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده از افتتاح پروژه ها و برنامه ها و همچنین اجرای برنامه های مختلف هفته بهزیستی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورعلی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی برنامه‌های این اداره را تشریح کرد.

وی افزود: سازمان بهزیستی با توزیع خدمات متنوع میان مددجویان و افراد تحت حمایت خود هموراه به دنبال رفع مشکلات مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: مهمترین عناوین برنامه های هفته بهزیستی برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار، راه اندازی نمایشگاه توانمندی های معلولان تحت پوشش، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه،دیدار و سرکشی از خانواده های مددجویان، افتتاح یک واحد صنفی که با تسهیلات قرض الحسنه اداره بهزیستی شهرستان لنده راه اندازی شده است را از مهمترین برنامه های هفته بهزیستی در لنده خواهد بود.

وی تاکید کرد: در بحث ساخت مسکن معلولین نیاز شاهد افتتاح نمادین یک باب ساختمان دومعلولی به نمایندگی از چندین طرح با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال در شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم بود.

کاظمی اظهارکرد: به منظور ارائه خدمات حمایتی بیشتر به جامعه معلولان در هفته بهزیستی شاهد افتتاح مرکز توان بخشی وآموزش کودکان ذهنی زیر14سال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم بود که کمک زیادی به خانواده ها دارای معلولین زیر 14خواهد کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده خاطر نشان کرد: عمده ترین فعالیت این سازمان در حوزه پیشگیری از معلولیت ها و آگاه سازی عمومی جامعه از طریق کلاس های آموزشی و همایش های مختلف در طول سال است.

کاظمی اظهارکرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی در بحث توانمند سازی و اشتغالزایی مددجویان است که با فراهم نمودن زمینه حضور مددجویان در دوره های فنی و حرفه ای و اعطای تسهیلات قرض الحسنه زمینه اشتغال آنان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد