Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@13:53:25 GMT

آزمایش جسد آتنا اصلانی در پزشکی قانونی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۹۵۳۴۴

رویداد۲۴-دادستان اردبیل از انتقال جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی به پزشکی قانونی خبر داد.ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از انتقال جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی که جنازه وی پس از بیست روز مفقودیت روز گذشته در پارکینگ منزل مسکونی قاتل کشف شد، به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: با حضور سه پزشک متخصص در پزشکی قانونی، کالبدگشایی و نمونه برداری انجام شده و اظهارنظر تخصصی در این زمینه مستلزم بررسی آزمایشگاهی، سم شناسی و پاتولوژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم، تصریح کرد: متهم به ارتکاب قتل اعتراف کرده است و در زندان به سر می‌برد.

دادستان اردبیل از دستور رئیس کل دادگستری استان اردبیل مبنی بر رسیدگی فوق العاده و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به صورت فوق العاده رسیدگی و حکم آن از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر می‌شود و دادستانی مرکز استان نیز بر روند تحقیقات و آزمایشات تخصصی پزشکی قانونی نظارت ویژه خواهد داشت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902305

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور