Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی ظهر امروز با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدای زن مجاهد مسلمان دیدار کرد و گفت: فتنه‌ها و راه‌های گمراهی زیاد است و دشمن تهاجم فرهنگی را آغاز کرده است پس خوشی‌های زندگی باید در مسیر کمال و خیر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدای زن مجاهد مسلمان در بیرجند اظهار داشت: باید عمر خود را غنیمت شمرده و مسیر رسیدن به کمال را طی کنیم چون عمر بازگشتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکهانسان طالب کمال بوده و بیشتر به خیر تا خوشی کارها می‌اندیشدافزود: خیر انسان در کمال نهفته است اما این موضوع به این معنا نیست که انسان تمام خوشی‌های خود را نادیده بگیرد بلکه بدان معنی است که خوشی‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که در مسیر کمال و خیر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: انسان همواره به دنبال علم، تقوا، خدمت رسانی به محرومان و تربیت فرزند است چون در دین اسلام کمال نهفته است و به همین جهت است که انسان به دنبال کمال می‌رود.

عبادی با بیان اینکه خیر انسان در کمال استافزود: بزرگانی که در عالم به مراتب بالا رسیدندبه معنای واقعی راه خود را انتخاب کردند چون تنها اسم و القاب دردی را دوا نمی‌کند.

وی اظهار داشت: در این دورانآخرالزمانی گمراهی‌های زیادی وجود دارد و انواع تهاجمات فرهنگی آغاز شده است جای بسی خوشبختی است که دختران و پسران ما به برکت اسلام حرکت‌های امیدوارکننده و روبه کمالی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرق آنهایی که با عقل، تقوا و عدل گام برداشته با آنهایی که با ظلم و ستم پیش رفته‌اند مشخص است.

عبادی افزود:کمال برای انسان مافوق لذات است هر چند در مسیر رسیدن به کمال متحمل سختی و رنج می‌شود.

وی بیان کرد:انسان دارای اراده بوده و جنبه انسانیتش در این قالب تعریف می‌شود و با آن می‌تواند برای هر مسئله‌ای تصمیم‌گیری کند و انتخاب برتر داشته باشد.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک