Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین نامه ای به صادق زیبا کلام ارسال کرد که جواب وی و تشکر بسیج دانشجویی را در پی داشت:

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی قزوین(ره) به صادق زیباکلام

روز سه شنبه صادق زیبا کلام در یادداشتی در روزنامهشرق، فرمودند که چرا مخالفان برجام نمی گویند که تحریم های جدید به چه دلایلی وضع گشته است، چرا مخالفان نمی گویند که آمریکا تحریم ها را به دلایل حقوق بشری یا .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشدید کرده است نه به بهانههسته ای!!

آقای دکتر زیبا کلام عزیز


ضمن عرض خسته نباشید بابت وقتی که برای نوشتن این مقاله صرف کردید، باید بگوییم که اینگونه نگاه کردن شما به برجام، تحریم های جدید و مخالفان برجام، ما را به یاد این می اندازد که گویا در جنگ با کسی هستید، اما وسط جنگ با لبخند، میلیاردها تومان از داراییتان را دو دستی تقدیم طرف مقابل می کنید و از وی خواهش می کنید که با شما به فلان بهانه نجنگند و به بهانه های دیگری که برای جنگیدن با شما دارند بسنده کنند! در حالی که به طور قطع می دانید که آنان به خاطر خواسته های بر حقتان به شما هجوم آورده اند نه به بهانه ها و دست آویزهایی که بر زبان می آورند!

ما ضمن تشکر مجدد به خاطر وقت و کالری ای که برای نوشتن این مقاله مصرف کردید (که البته احتمالا حق التحریرش هم به زودی به دستتان می رسد)، قاب عکس زیر را به صورت نمادین از طرف بسیج دانشجوییدانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره)، به شما اهداء می نماییم.


شاید این تصویر، جنایات آمریکا علیه ملت ایران را برای شما یادآوری کرده و شما را از دست و پا زدن بیهوده برای توجیه کردن اقدامات خصمانه آمریکا ( مخصوصا در پسابرجام) باز دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

صادق زیبا کلام نیز در پاسخ به گلایه بسیج دانشجویی قزوین نامه ای نوشت:

دوستان بسیجی دانشگاه امام خمینی(ره)


سلام. ممنونم از محبتتان و پستی که برایم فرستادید. شما هم اگر فرصت کردید به پست «طرح سه فوریتی علیه توتال» (http://www.zibakalam.com/news/۲۳۳۷) نگاهی بیندازید.

در ضمن مرقوم فرموده بودید که عن‌قریب حق‌الزحمه نوشتن سرمقاله برای روزنامه شرق را دریافت خواهم کرد. محض اطلاع دوستان بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، بنده هیچ حق‌الزحمه‌ای بابت نوشتن مقالات و یا انجام مصاحبه‌ها از هیچ روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه، ویژه‌نامه و یا سایت‌ها دریافت نمی‌کنم. البته خوشحال می‌شدم اگر حق‌الزحمه پرداخت می‌کردند؛ اما متأسفانه علی‌الاغلب فقیر و ندار هستند و هَشت‌شان گرو نُه‌شان هست.

در ضمن در خصوص زدن ایرباس ایران در تیر ۶۷ توسط ناو آمریکایی وینسنس که تصویر یکی از قربانیان آن را برایم فرستاده بودید، صدها صفحه گزارش توسط دستگاه‌های ذی‌ربط آمریکایی به رشته تحریر درآمده. تصور نمی‌کنم شما و سایر دوستان بسیجی‌تان تاکنون زحمت مطالعه یک سطر از آن گزارش‌ها را به خودتان داده باشید؛ و ترجیح داده‌اید تا دنیا را از پشت عینک ایدئولوژیکی که به چشم زده‌اید بنگرید؛ اما شاید یک روز عینکتان را مجبور شدید بردارید و دنیا را نه آن‌گونه که می‌پندارید بلکه آن‌گونه که هست سرانجام ببینید.

ایام به کام باد
ارادتمند - صادق زیباکلام
۲۳تیر۹۶

تشکر بسیج دانشجویی از پاسخ زیباکلام

از پاسخ شما بسیار ممنونیم.


البته انتظار داشتیم که به جای پاسخ دادن به حاشیه بپردازید.

آقای زیباکلام عزیز پذیرفتن این قیاس به نفس شما برای ما کمی مشکل است؛ سخنان شما در مورد صدها گزارش خوانده نشده ما را به یاد سخنان جالب جنابعالی (مناظره دانشگاه علوم پزشکی آبان ۹۴) انداخت که به اذعان خودتان حتی متن برجام را مطالعه نفرموده بودید و درباره آثار آن صحبت می کردید!


با اینکه البته هزاران صفحه از آن گزارش ها هم نمی تواند عدم اشاره به قربانیان بی گناه، در مراسم تجلیل از ویلیام راجرز را توجیه کند.

در ضمن سخنانی در مورد عینک ایدئولوژیک فرموده بودید. با اینکه اگر کسی که به گفته خودش بند بند وجودش لیبرال است (مناظره رادیویی اسفند ۹۳) و قاعدتا چشمی که با آن به همه چیز می نگرد به تبع همینطور است، از عینک ایدئولوژیک سخن بگوید بسیار جای تعجب دارد! اما به روی چشم! اگر برداشتن عینک موجب شد اقدامات خصمانه و حتی اظهارات منصفانه وزیر خارجهرا نادیده بگیریم و شاهد رسیدن نفع از این خوش بینی به آمریکا به مردم کشورمان باشیم خود پیش قدم آن خواهیم بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد