Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:37:51 GMT

راه‌آهنی که دیگر ایستگاه ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۴۰۳۴۷

راه‌آهنی که دیگر ایستگاه ندارد!

باشگاه راه‌آهن که دو فصل پیش در لیگ برتر حضور داشت، وضعیت نامناسبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق، آخرین بازمانده‌های تیم‌های ریشه‌دار کشور به اوضاع بدی دچار شده‌اند. شاهین بوشهر که در صعود به لیگ دسته اول ناتوان مانده، استقلال اهواز هم با بدترین آمار ممکن، سال گذشته قعرنشین لیگ یک شد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌آهن نیز که دو فصل قبل به لیگ دسته اول سقوط کرد، در وضعیت اسفناکی به سر می‌برد.

فصل گذشته را می‌توان نقطه عطف تاریخ لوکوموتیورانان دانست. پس از بازداشت مالک پیشین باشگاه و مزایده اموال او، پیمان کیانیان مالکیت این باشگاه را به عهده گرفت. پس از اینکه مالک جدید نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند، قوه قضائیه باشگاه را توقیف کرد.

در فصل گذشته، مدیران باشگاه ادعا کردند به علت مشکلات مالی، در فرستادن تیم با هواپیما به بوشهر برای برگزاری بازی مقابل ایرانجوان بوشهر عاجزند. پاشازاده در اواسط فصل از هدایت راه‌آهن کناره‌گیری کرد، اوضاع جسمانی سه بازیکن این تیم در تمرینات (به گفته هادی شکوری بازیکن وقت راه‌آهن) به خاطر ناتوانی باشگاه در تهیه غذا برای بازیکنان به هم ریخت و حتی کار به جایی رسید که یکی از بازیکنان این تیم شب قبل از یکی از دیدارها، تمرینات را رها کرد، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهادهای مالی به بازیکنان راه‌آهن از بیرون باشگاه برای کم‌کاری به گوش می‌رسید.

راه‌آهن هفته آخر و با اختلاف تنها دو امتیاز نسبت به خیبر خرم‌آباد، در لیگ دسته اول ماندنی شد، اما انگار قرار نیست خیال اعضای این باشگاه بابت ماندن در لیگ یک راحت باشد. ایگور ننزیچ دروازه‌بان پیشین راه‌آهن هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با شکایت این بازیکن از باشگاه تهرانی، احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم وجود دارد. همچنین حسین رشیدی مدیرعامل راه‌آهن ضمن گلایه از نامشخص ماندن وضعیت باشگاه، تهدید به استعفا کرد.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بیشتر تیم‌های لیگ یکی، تمرینات خود را برای فصل جدید و حضور در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر آغاز کرده‌اند. راه‌‌آهن این روزها ایستگاه بحران را هم رد کرده و بدون ایستگاه در مسیر نابودی پیش می‌رود و در صورت ادامه این روند نامی از این باشگاه ریشه‌دار باقی نخواهد ماند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد

به گفته مقامات غزه، گور‌های دسته‌جمعی که در دو بیمارستان این منطقه کشف شده و اجساد ۳۹۲ نفر در آن دفن شده بود، شواهد هولناکی از شکنجه، مثله شدن و اعدام را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد برخی افراد زنده به گور شده باشند.

به گزارش الجزیره، در ششمین روز متوالی حفاری برای یافتن اجساد در جنوب غزه، محمد موغیر، یکی از اعضای دفاع مدنی غزه گفت که ۱۰ تن از اجساد با دست‌های بسته شده پیدا شدند. همچنین به چند جسد لوله‌های پزشکی متصل بود که نشان می‌دهد احتمالا زنده به گور شده‌اند.

این مقام فلسطینی گفت: «ما برای تقریباً ۲۰ جسد که فکر می‌کنیم زنده به گور شده‌اند، نیاز به بررسی پزشکی قانونی داریم». 

موغیر که مدارک تصویری از بقایای اجساد کودکان را نشان می‌داد، گفت: «چرا باید در گور‌های دسته جمعی اجسادی از کودکان وجود داشته باشد؟» و افزود که شواهد نشان می‌دهد سربازان صهیونیست مرتکب «جنایت علیه بشریت» شده‌اند.

از سوی دیگر، یمن ابوسلیمان، رئیس بخش دفاع مدنی شهر «خان یونس» که بیمارستان «ناصر» در آن واقع است، گفت که سه گور دسته جمعی جداگانه در این بیمارستان پیدا شده است: یکی پشت سردخانه، یکی جلوی سردخانه و دیگری در نزدیکی ساختمان دیالیز. او گفت که از میان ۳۹۲ جسد کشف شده، فقط ۶۵ تن توسط اعضای خانواده‌شان شناسایی شدند و باقی به علت مثله شدن، شکنجه، تجزیه و مشکلات دیگر قابل شناسایی نیستند. ابوسلیمان همچنین افزود که اجساد «کنار هم چیده شده بودند» و نشانه‌هایی از اعدام هم در آنان وجود داشت.

گفتنی است، این هفته کشف یک گور دسته جمعی داخل بیمارستان ناصر در شهر خان یونس با موجی از غم و اندوه فلسطینیان مواجه شد و محکومیت سازمان ملل را در پی داشت. پس از عقب‌نشینی نیرو‌های اشغالگر از این بیمارستان در هفتم آوریل، تا کنون بیش از ۳۰۰ جسد در بیمارستان کشف شده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز سه‌شنبه گفت که اجساد بیشتری در بیمارستان الشفاء شهر غزه پیدا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • غول‌های آهنی در مزارع: نگاهی به فرآیند تولید تراکتورهای غول پیکر (فیلم)
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند