Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی جبهه پایداری گفت: تمام اسنادی که دولت با خارجی‌ها امضاء کرده مانند سند ۲۰۳۰، توتال، برجام و همه اسناد مهمی که با خارجی‌ها بسته است بسترساز نفوذ دشمن است و اکنون در حال پیگیری این موضوعات هستیم.مجید متقی‌فر درباره فعالیت‌های جبهه‌پایداری بعد از انتخابات گفت: جبهه‌پایداری مانند گذشته خط تبیین و بصیرت افزایی را ادامه می‌دهد و با تکیه بر مبانی انقلابی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، مطالبات مردم و رهبری و وعده‌هایی که به مردم داده شده را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: رییس‌جمهور و دولت باید بتوانند مشکل اشتغال را حل کنند و به آن عددی که در قانون تعیین شده برسانند و وعده‌هایی که داده‌اند راعملیاتی کنند.

سخنگوی جبهه پایداری تاکیدکرد: مشی پایداری روشنگری و نقد عالمانه به دور از غوغاگری بعد از انتخابات است و به زودی سفرهای استانی و جلسات نقد و بررسی برگزارخواهیم کرد.

او درباره موضع جبهه پایداری در بحث دولت در سایه، گفت: با دوستان هم‌گفتمان مشکلی نداریم و کلیت موضوع این است که نخواهیم گذاشت گفتمان انقلابی فراموش شود، دولت موظف است رسالت انقلابی داشته باشد اگر نداشته باشد حتما مورد نقد جدی قرار خواهد گرفت.

دولت با توجه به اسنادی که امضا می‌کند در مسیر انحرافی قرار دارد

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه متاسفانه فاصله دولت از گفتمان انقلاب بسیار زیاد است، اظهارداشت: یعنی با توجه به اسنادی که دولت امضا می‌کند در مسیر انحرافی قرار دارد و تعهداتی برای نظام ایجاد می‌کنند اگر هوشمندی نداشته باشیم مسیر انقلاب منحرف می‌شود، بنابراین رسالت خود می‌دانیم پیگیری کنیم.

متقی‌فر افزود: وقتی مردم به کسی اعتماد می‌کنند توقع دارند ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های کلی نظام فراموش نشود و بنابراین باید دغدغه معیشت و اشتغال مورد پیگیری قرار گیرد و اگر دولت از مسئولیت شانه خالی کند و یا به تغافل بگذراند قطعا نیروهای انقلابی رسالت دارند در صحنه باشند و نقد کرده و مردم را روشن کنند.

او بیان کرد: بحث دولت در سایه و آتش به اختیار هم بر محور همین موضوع می‌گردد و اگر دولت دوازدهم مانند دولت یازدهم به وعده‌ها عمل نکند و رویکرد انقلابی نداشته باشد مورد نقد جدی قرار می‌گیرد.

سخن رهبری برای ما مهم است و از جای دیگر خط نمی‌گیریم

سخنگوی جبهه پایداری در مورد پیشنهاد آتش‌بس سیاسی‌ گفت: سخن رهبری برای ما مهم است و از جای دیگر خط نمی‌گیریم؛ البته نه اینکه آتش به اختیار به‌معنی بلوا باشد.

او در ادامه اظهارداشت: تمام اسنادی که دولت با خارجی‌ها امضاء کرده مانند سند ۲۰۳۰، توتال، برجام و همه اسناد مهمی که با خارجی‌ها بسته است بسترساز نفوذ دشمن است و اکنون در حال پیگیری این موضوعات هستیم.

جبهه پایداری حرفی به جز حرف انقلاب و امام ندارد

متقی‌فر با بیان اینکه باید دلسوز مردم و انقلاب باشیم نه اینکه فقط پایمرقد امام گل ببریم، گفت: باید خط و اندیشه امام را پاس بداریم و نمی توانیم امام را نفی کنیم. جبهه پایداری حرفی به جز حرف انقلاب و امام ندارد و هدفش پیاده‌سازی منویات امام و رهبری و مر قانون است.

سخنگوی جبهه‌پایداری، افزود: در آینده با بزرگان اصولگرا دیدار خواهیم داشت و از ظرفیت نیروهای انقلاب استفاده خواهیم کرد و خط و مشیما با گذشته تفاوتی ندارد و کار سیاسی صرف انجام نمی‌دهیم بلکهکار انقلابی هم انجام می‌گیرد.

هدف پایداری با روی کارآمدن دولتنه فراموش و نه عوض می‌شود

متقی‌فر با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن دولت و جابجایی بعد از انتخابات هدفمان نه فراموش و نه عوض می‌شود، گفت: شاید احزابی به دنبال کسب قدرت باشند و اگر نتواستند با مدل ریاست جمهوری بر سر کار بیایند از راه دیگر وارد شوند اما ما مانند گذشته جلو می‌رویم.

دوستان خوبی در جمنا هستند اما برداشت‌هایمان متفاوت است

او در مورد پیوستن به جمنا گفت: عضو جبهه مردمی نیستم؛ دوستان خوبی در آن مجموعه فعالیت می‌کنند اما برداشت‌هایمان متفاوت است و دعا می‌کنیم موفق شوند و بحث پیوستن به جمنا هم اکنون در جبهه پایداری مطرح نیست اکنون همه مشغول برنامه‌ریزی‌های دیگر هستند و مواضع پایداری در موضوعات مختلف روشن است.

اگر رفتار دولت با ارزش‌ها و فرامین رهبریمغایرت داشته باشد بی‌تردید با آن مقابله می‌کنیم

این عضوجبهه پایدای با اشاره به برنامه چهارساله آینده جبهه پایداری بیان کرد: دولت باید ظرفیت‌های داخلی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به کار گیرد، چشم امید به دشمنان ندوخته باشد و با رفع مشکلات اقتصادی قدرتمندتر شود، چهارسال آینده یک دوره از دولت است که باید ورود و خروجش در این برهه مشخص باشد و تعیین کند چه برنامه‌ای در مسائل اقتصادی دارد و آیا تابع رهبری و قانون خواهد بود و برنامه ما این است که رفتار و رویکرد دولت را با قانون و ارزش‌ها و فرامین امام و رهبری تطبیق دهیم و اگر مغایرت داشته باشد بی‌تردید با آن مقابله خواهیم کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،‌ آیت الله سیداحمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: اقدام ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم. آنچه که یقین است اگر بخواهند کارشان را تکرار کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد. نظام قرآنی ما موجب عملکرد اسلامی و قرآنی ما شد.

وی ادامه داد: در آیه ۱۹۴ سوره بقره تاکید شده کسی که شما را زد تردید در زدنش نکنید. چنین آموزه‌ای در آیه ۱۲۶ سوره نحل و آیه ۶۰ سوره بقره نیز تکرار شده است. عملیات ایران در اسرائیل نمایش قدرت و اقتدار ایران اسلامی بود. چرا آقا بر روی موضوع موشکی بیش از یک دهه است تاکید کرده اند؟ با اقدام ایران برجام ۲ و برجام ۳ و مذاکره موشکی هوا شد. بر سر توان موشکی کشورمان مذاکره نکرده و هرگز مذاکره نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: ما با هیچکس تعارف نداریم. دشمنان ما رعد و برق زیادی از خودشان نشان دادند اما کار خاصی انجام ندادند ولی ما عمل می‌کنیم. اگر چیزی را بگوییم پای حرفمان می‌ایستیم. ما در این عملیات مراکز اقتصادی، بیمارستان، مدرسه یا حتی پادگان‌های نظامی را نزدیم بلکه صرفا پادگانی را زدیم که از آن پادگان، کنسولگری ایران هدف قرار گرفته بود. به این اقدام تدبیر و عملکرد عاقلانه گفته می‌شود.

خاتمی متذکر شد: این عملیات نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است و باید موشک داشته باشیم تا بتوانیم جواب وحشی‌ها را بدهیم، البته کار فرهنگی هم انجام می‌دهیم. در این عملیات یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است؛ همچنین اعلام کردیم اگر با ایران اسلامی آنچنان رفتار کنید پاسخ جدی از ما دریافت خواهید کرد.

وی ادامه داد: یمن، حزب الله لبنان، حشد شعبی عراق و آزادگان دنیا به ما تبریک گفتند. این مسئله نشان می‌دهد جبهه متحده مقاومت شکل گرفته است و البته جبهه رذالت شامل انگلیس، آمریکا و اتحادیه اروپا نیز خودش را نشان داد. آنان عاقبتشان را به ریسمان پوسیده رژیم صهیونیستی گره زده اند اما باید بدانند که این رژیم نابود می شود و جبهه رذالت رسوا خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: جبهه سوم جبهه کسانی بود که ما را به خویشتن داری دعودت کردند. ما به آنان توصیه می‌کنیم که ارتباطشان را با رژیم صهیونیستی قطع کنند، اما متاسفانه همچنان از این رژیم حمایت می‌کنند در حالی که رژیم صهیونیستی مسلمانان و عرب‌ها را قتل عام می‌کند.

خاتمی ادامه داد: دنیا متوجه شد همان قدر که ایرانیان از اسلام دفاع می‌کنند به همان اندازه نیز از میهن شان دفاع می‌کنند. وقتی مراکز دیپلماسی ما هدف قرار می‌گیرد یعنی خاک ما هدف قرار گرفته است به همین دلیل ما نیز آنان را زدیم.

وی تاکید کرد: متدینین همانطور که در جنگ ۸ ساله از ایران دفاع کردند اکنون نیز دفاع خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله حجاب گفت: حجاب از ضروریات دین است که ۱۰ آیه قرآن درباره آن نازل شده است و صدها روایت درباره آن داریم. مقام معظم رهبری نیز فرمود «بی‌حجابی هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است.» نظام اسلامی به فضل الهی در برابر این ناهنجاری خواهد ایستاد.

خاتمی در عین حال هشدار داد: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم و همچنان خواهیم ایستاد و عقب نشینی نخواهیم کرد. مردم در این زمینه از نیروی انتظامی تشکر می‌کنند.

وی خطاب به جامعه حزب‌اللهی گفت: از جامعه متدینین خواهش می‌کنم در مسئله حجاب دو قطبی شکل ندهید. منطقی و استدلالی بحث کنید و به یکدیگر انگ و تهمت نزنید. دلسوزان نظام در میدان هستند. به والله انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند و اصلاً درست نیست. شورای نگهبان و مجلس هست و مطمئن باشید مسوولان نظام هم از دین عبور نخواهیم کرد.

امام جمعه موقت تهران با تبریک سالروز تاسیس سپاه و ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران بازوهای پرتوان جمهوری اسلامی ایران هستند. آنان دژ مستحکم ملت هستند و نخواهند گذاشت دشمن به ملت ایران تعرض کنند. مقام معظم رهبری تعبیر خوبی از نیروهای مسلح در هفته گذشته داشتند. عزت نظام اسلامی موجب عزت ایران اسلامی و عزت ایران اسلامی موجب عزت نظام اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: تقویت ایران اسلامی موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود و تقویت ایران اسلامی موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود. اگر حاج قاسم نبود تا با داعشی‌ها بجنگند ما در خیابان‌های تهران با آنان می‌جنگیدیم اما اکنون همه چیز کشورمان در سایه آرامش به پیش می‌رود. مردم به این عزیزان و خدمتشان نیازمند هستند.

خاتمی خاطرنشان کرد: امنیت ایران افتخاریست که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده‌اند. همه نیروهای مسلح جدا قابل ستایش هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت رحلت عبدالعظیم حسنی گفت: این بزرگوار را زنده زنده دفن کردند و به شهادت رساندند. ثواب زیارت ایشان معادل ثواب زیارت اباعبدالله الحسین است.

کد خبر 847228 برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله سیداحمد خاتمی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم