Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ملکان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد کار آموز 251 نفر شامل 130 زن و 121 مرد در مراکز فنی و حرفه ای دولتی و 265 نفر شامل 232 نفر زن و 33 نفر مرد در آموزشگاه های بخش خصوصی آموزش و مهارت های لازم را فرا گرفتند.
وی افزود: کارآموزان درمراکز دولتی در رشته های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر و در آموزشگاه های آزاد نیز در رشته های امور مالی و بازرگانی، صنایع چرم، پوست و خز، فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، هنرهای تسجمی و آموزشی، آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکان بابیان اینکه برای تمامی کارآموزان گواهینامه مهارت صادر شده است، اضافه کرد: از این تعداد کارآموز تاکنون 52 نفر جذب بازار کار شده و تعدادی نیز از صندوق کارآفرینی امید تسهیلات راه اندازی کسب و کار دریافت کرده اند.
وی از انتخاب دو مدیر آموزشگاه های آزاد گالیکش در زمره 15 مدیر برتر دربین آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور خبر داد و تصریح کرد: معصومه قاسمی و معصومه وزیری به نمایندگی از استان گلستان موفق به کسب این رتبه ها شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گالیکش به برخی برنامه های پیش بینی شده این مرکز درهفته ملی مهارت (31 تیر تا 6 مرداد) دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی های کارآموزان بخش دولتی و خصوصی، بازدید عموم مردم از کارگاه های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای، برگزاری مسابقه عکس مهارت در فضای مجازی و افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نیلکوه از جمله این برنامه ها است.
ملکان، تعداد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای گالیکش را 18 آموزشگاه اعلام کرد و گفت: تعهد آموزشی مراکز فنی و حرفه ای دولتی و غیردولتی این شهرستان در سال جاری، 107 هزارو 734 نفر ساعت می باشد.
وی افزود: درسال گذشته تعهد آموزشی این شهرستان 92 هزار نفر ساعت بود که افزون بر 110 هزار نفر ساعت محقق شد.
شهرستان گالیکش با 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
7481/1860
خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟