Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشاورزی بودن منطقه مغان و اینکه اکثر کشاورزان دارای وسایل نقلیه سنگین و ادوات کشاورزی می باشند، لذا راه اندازی آموزشگاه رانندگی پایه یک و ویژه تراکتور-کمباین در این منطقه بیش از پیش نمایان تر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصبح مغان، با توجه به اینکه منطقه مغان که شامل شهرستانهای بیله سوار، پارس اباد و گرمی بوده و قطب اقتصادی و کشاورزی استان اردبیل نیز می باشد و اکثر کشاورزان نیز دارای وسایل نقلیه سنگین و ادوات کشاورزی هستند،اما متاسفانه آموزشگاه رانندگی پایه یک و ویژه تراکتور-کمباین در این منطقه وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین علت سبب شده متقاضیان برای اخذ گواهینامه های پایه یک و ویژه تراکتور-کمباین به مرکز استان مراجعه نمایند.

این امر در نهایت علاوه بر ایجاد هزینه برای متقاضیان این گواهینامه ها، معایب دیگری همچون دوری مسیر و خطرات احتمالی را نیز در بر دارد.

با توجه به این که این موضوع خواسته مردم زحمتکش دشت مغان بوده لذا بر اساس مقررات، پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند طی فراخوانی از متقاضیان جهت راه اندازی آموزشگاه رانندگی پایه یک و ویژه تراکتور-کمباین اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران