Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:53:27 GMT

ملک سلمان قدرت را واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۷۸۲۶

یک منبع سعودی فاش کرد؛ سلمان بن عبد العزیز در بیانیه ضبط شده‌ای به نفع پسرش، محمد بن سلمان، از قدرت کناره گیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از پایگاه اینترنتی خبری سومریه نیوز عراق به نقل از یک منبع سعودی فاش کرد سلمان بن عبد العزیز در بیانیه ضبط شده‌ای به نفع پسرش یعنی محمد بن سلمان، از قدرت کناره گیری کرده است و هر آن احتمال دارد بیانیه کناره گیری سلمان بن عبد العزیز از پادشاهی عربستان اعلام و رسانه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلمان در این سخنان ضبط شده که احتمالا ماه سپتامبر آینده پخش شود، اعلام کرده، قدرت را به ولیعهد واگذار کرده است.

خبرگزاری رویترز این خبر را به نقل از یک شاهد در کاخ پادشاهی یمامه نقل کرده است.

رویترز همچنین به نقل از منابع نزدیک به محمد بن نایف، ولیعهد برکنار شده سعودی، اعلام کرد کار به قدرت رساندن محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد به جای محمد بن نایف پس از آنکه محمد بن سلمان با جراد کوشنر، داماد و مشاور سیاسی دونالد ترامپ در سفر اخیر دونالد ترامپ به ریاض روابط قوی برقرار کرد، صورت گرفت.

اگر این گام برداشته شود سلمان بن عبد العزیز به همان شیوه شیخ حمد بن خلیفه، امیر پیشین قطر عمل خواهد کرد که به طور ناگهانی به نفع پسرش یعنی تمیم بن حمد از قدرت کناره گیری کرد. برچسب ها: ملک سلمان ، پادشاه عربستان ، کناره گیری از قدت

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین

شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی واقع شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما  قرعه کشی حدود ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی به انجام رسیده است و وجه مورد نظر توسط متقاضیان پرداخت شده و پروانه ساخت نیز دریافت کرده اند، اما هیچ زمینی به متقاضیان واگذار نشده است.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام، یک سال شده به تعداد ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی در شهر خوسف از شهر‌های خراسان جنوبی قرعه کشی انجام شده است ما نیز واریز وجه را انجام دادیم و پروانه ساخت گرفتیم ولی زمین را واگذار نمی‌کنند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان