Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کوالالامپور - ايرنا- بيست و نهمين دوره رقابت هاي دوسالانه جنوب شرق آسيا (آ.سه.آن) در ميان تدابير امنيتي شديد 10 هزار پليس مالزي در شهر کوالالامپور برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، تارنماي روزنامه `نيو استريت تايمز` روز جمعه اعلام کرد 10 هزار نيروي پليس در شهر کوالالامپور امنيت اين مسابقات را که از 19 تا 30 اگوست (28 مرداد تا 8 شهريور) در شهر کوالالامپور پايتخت اين کشور برگزار مي شود، بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


`عمار سينگ` رئيس پليس کوالالامپور گفت که پليس آماده مقابله با هر احتمالي خواهد بود و اکنون در حال تمرينات امنيتي است.
وي اعلام کرد که در مجموع 22 رشته ورزشي از 38 رشته در کوالالامپور برگزار مي شود، از اين رو امنيت ورزشکاران و تماشاگران رقابت ها در اولويت است.
ورزشگاه ملي `بوکيت جليل` شهر کوالالامپور که گنجايش 80 هزار تماشاگر را دارد محل اصلي برگزاري بيست و نهمين دوره رقابت هاي دوسالانه جنوب شرق آسيا است که با حضور ورزشکاران 10 کشور منطقه برگزار مي شود.
`صعود با يکديگر` شعار اين دوره از اين بازي هاست که به جامعه يکپارچه جنوب شرق آسيا (آ.سه.آن) اشاره دارد.
بازي‌ هاي جنوب شرق آسيا يک رويداد چندورزشي است که در اين منطقه جهان برگزار مي ‌شود و نخستين دوره آن سال 1959 در شهر بانکوک پايتخت تايلند انجام شد.
در اين مسابقات تايلند، ميانمار (برمه)، مالزي، سنگاپور، ويتنام جنوبي و لائوس تنها در 12 ورزشي به رقابت پرداختند.
براساس سيستم چرخشي، ميزبان بعدي اين بازي ها در سال 2019 برونئي خواهد بود، با اين حال، برونئي، اخيرا گفته است که اين کشور هنوز آماده ميزباني اين رقابت ها نيست به همين دليل ميزباني اين بازي هاي دوسالانه در اين سال به فيليپين واگذار و سال 2012 ويتنام ميزبان است. کامبوج نيز براي نخستين بار سال 2023 ميزباني را بر عهده مي گيرد.
مالزي سال 2001 ميزبان بازي هاي آ.سه.آن بود و پس از آن در سال 2003 ويتنام، سال 2005 فيليپين، سال 2007 تايلند، سال 2009 لائوس، سال 2011 شهر جاکارتا اندونزي، سال 2013 ميانمار و سال 2015 سنگاپور ميزبان رقابت ها شدند.
در دوره قبلي اين مسابقات در سنگاپور، تيم هاي تايلند با کسب 95 مدال طلا، سنگاپور با 84 مدال طلا و ويتنام با 73 مدال طلا اول تا سوم شدند.
بازيهاي جنوب شرق آسيا رويداد مهمي براي ورزشکاران است تا خود را براي بازيهاي المپيک آماده کنند.
در اين مسابقات تيم هاي کشورهاي مالزي، ويتنام، تايلند، اندونزي، سنگاپور، برونئي، فيليپين، ميانمار، کامبوج و لائوس شرکت دارند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپيمان يغمايي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان