Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حیدری تهیه‌کننده «شب‌‌های فیروزه‌ای» در مورد این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: جنگ شبانه «شب‌های فیروزه‌ای» بخش‌های مختلفی مانند دعوت از خوانندگان، هنرمندان، افراد سرشناس بومی را شامل می‌شود همچنین، مکان‌های «دیدنی و گردشگری» و «آداب و رسوم» یک استان را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فیلمبرداری ما در شیراز بوده و پس از آن به یزد خواهیم رفت.

وی ادامه داد: به نظرم برنامه‌ «شب‌های فیروزه‌ای» به گونه‌ای جنگ سفرنامه بوده یعنی به تمام استان‌های کشور سفر می‌کنیم و فضای آن را به صورت شاد و مفرح برای بیننده به تصویر می‌کشیم.

این تهیه‌کننده بیان کرد: شروع پخش «شب‌های فیروزه‌ای» پس از ماه مبارک رمضان سال 95 در شبکه پنج سیما بوده که بیننده‌های زیادی را جذب کرد؛ این مورد باعث شد تا این جنگ تا به امروز ادامه پیدا کند. ساخت جنگ شبانه «شب‌های فیروزه‌ای» تلفیق پیش‌بینی‌های ما با سلیقه مخاطب بوده و هر دو نظر در آن اعمال شده است.

حیدری با اشاره به نوع همکاری عوامل با این برنامه، اظهار داشت: عوامل «شب‌های فیروزه‌ای» مثل کارگردان، مجری و گروه فنی در هر شهر تفاوت دارد و از همان شهر تامین می‌شود.

وی افزود: اجرای «شب‌های فیروزه‌ای» توسط دو مجری برگزار می‌شود. علی معصومی به صورت ثابت در تمام قسمت‌های برنامه حضور دارد و مجری دیگر، از استان مورد نظر معرفی می‌شود.

تهیه‌کننده «شب‌های فیروزه‌ای» در پایان خاطرنشان کرد: همه عوامل «شب‌های فیروزه‌ای» از صمیم قلب فعالیت می‌کنند و همکاری با آنها برای من لذت‌بخش بود. امیدوارم بیننده‌های عزیز هم از این جنگ شبانه رضایت کافی داشته باشند.

گفتنی است؛ جنگ شبانه «شب‌های فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی علیرضا حیدری و اجرای علی معصومی هر شب ساعت 21 از شبکه پنج سیما در حال پخش است.

انتهای پیام/

پخش برنامه «شب‌های فیروزه‌ای» هر شب از شبکه 5 سیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۱۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست