Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: فرمانده دریابانی استان مازندران از شهادت سردار شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین انجام مأموریت خبر داد.

هوشنگ حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از شهادت سردار شهید غلامرضا صادقی‌فرد فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین ماموریت به شهادت رسید، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در سواحل سیریک، سریعاً این خبر در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکیپ گشت خودروی به سراکیپی فرمانده پایگاه دریابانی سیریک برای بررسی موضوع به منطقه اعزام گشته که در حین گشت زنی خودروی گزارش شده به رویت مرزبانان رسید.

حسینی عنوان کرد: مرزبانان با رعایت جوانب ایمنی اقدام به تعقیب خودروی مذکور کرده که در همین حین یک دستگاه خودروی پژو 405 در قالب اسکورت، خود را به خودروی مأمورین رسانیده و با وارد آوردن ضربه به خودروی مأمورین موجب واژگونی آن شد.

فرمانده دریابانی استان مازندران، تصریح کرد: بر اثر این واژگونی سردار "غلامرضا صادقی‌فرد" به دلیل شدت جراحات در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نایل و راننده آن نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس تحت درمان است.

وی با بیان اینکه در خاتمه شهادت سردار "صادقی‌فر" را خدمت آقا امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله)، کلیه همرزمانش، ملت شهید پرور ایران و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت می‌گویم.

فرمانده دریابانی استان مازندران با بیان رشادت‌های سردار شهید صادقی‌فر، تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر وی از محل مسجد جامع شهرستان ساری در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا یک مردادماه آغاز و تا میدان شهدا ساری ادامه خواهد داشت و از آنجا با انتقال شهید به شهرستان قائم‌شهر بعد از تشریفات جاری او را در محل زادگاهش در روستای "بالا لموک" به خاک می‌سپارند

فرمانده دریابانی استان مازندران در پایان، گفت: ملت ما هرگز ایثار و فداکاری شهدا را از یاد نخواهد برد و رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه مرزبانان و دریابان جان برکف ناجا هرگز فراموش نمی‌شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت

به گزارش قدس خراسان، امروز چهارشنبه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل خواهر شهید "مجید شخصی" خبر تفحص پیکر شهید را به خانواده داد و اظهار کرد: به تازگی پیکر مطهر شهید در تنگه چزابه تفحص شد و با تطبیق دی ان ای بقایای استخوان کشف شده با دی ان ای خانواده شهید، هویت این شهید بزرگوار تعیین شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی افزود: این شهید بزرگوار متولد سال ۴۲ بود که در سن ۱۸ سالگی در تنگه چزابه به شهادت رسید اما تاکنون امکان کشف و انتقال پیکر پاکش به کشور میسر نبود.

وی گفت: امروز پیکر شهید وارد مشهد شده و الان شهید میهمان حضرت رضا(ع) است و پیکر پاک وی روز شنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بر دوش مردم انقلابی مشهد تشییع و تدفین خواهد شد.

خواهر شهید شخصی نیز در سخنانی گفت: امروز با شنیدن خبر تفحص پیکر برادر شهیدم همچنان داغ شهادت پس از ۴۲ سال برایمان تازه است.

صدیقه شخصی افزود: مادر مرحومم به واسطه شهادت برادرم سختی زیادی کشید و آرزو شنیدن خبری از بازگشت پیکر برادرم داشت، امیدوارم اگر خدا شهادت را نصیب ما نکرد اما از برکات این شهادت خانواده بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • ۴۲ سال چشم انتظاری خانواده شهید مفقود الاثر مشهدی پایان یافت
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر