Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی واقع در خیابان محبوب مجاز تهران خبرداد. سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت ۴ و ۲۵ دقیقه، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان محبوب مجاز، خیابان ارجمندی به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه سازمان به همراه تجهیزات کامل در محل حادثه حضور پیدا کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه زمان حضور نیرو‌های آتش نشان اظهارکرد: محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی بود که طبقات اول و دوم آن به صورت دوبلکس بنا شده بود و در طبقه دوم، آتش کاملا شعله ور بود.
ملکی از مصدومیت ۴ شهروند و یک آتش نشان در این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: در این حادثه، یک مرد ۴۵ ساله دچار سوختگی شد، یک زن ۳۴ ساله به همراه دختری ۱۱ ساله و پسری ۱۹ ساله دچار دود گرفتگی شده و یک آتش نشان نیز به دلیل برخورد با جسمی سنگین مصدوم و تحویل نیرو‌های اورژانس شد.
وی تصریح کرد: آتش نشان‌ها ساعت ۶ و ۲۳ دقیقه، عملیات خود را با اطفای کامل حریق به اتمام رساندند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه که در عصر روز شنبه و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به‌طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به‌طور کامل برطرف شد.

در این باره بیشتر بدانید:

اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران

این حادثه در پی آتش‌گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبارمصرف در طبقه منفی یک هتل پارسیان کوثر رخ داد که با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و آتش‌نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به‌طور کامل خاموش شد.

کد خبر 847613 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم منطقه ۶ آتش‌ نشانی تهران حریق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • زمین‌های خیابان حکمت اصفهان چه زمانی تحویل داده می‌شود؟ + فیلم
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر