Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر باشگاه ورزشی صفا گفت: هزینه ورزش دراین شهرستان بسیار بالا و مردم و ورزشکاران توان پرداخت آن را ندارند.
محمود موجی افزود: اگر خانواده ها و مسئولان به ورزش اهمیت بدهند ظرفیت های نهفته در بین ورزشکاران بروز پیدا می کند و ورزش به اوج می رسد.
وی گفت: سال گذشته تیم صفا 340 میلیون ریال در امر ورزش برای حضور در لیگ استان هزینه کرد اما به دلیل نبود حمایت تاکنون نتوانسته ایم به اهداف خود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات جانبازان و معلولان شهرستان دیر گفت: ورزشکاران عضو این هیات در استان بوشهر، کشور و بین الملل دارای مقام های برتر هستند.
علی امیری افزود: کمبود فضای ورزشی بصورت اختصاصی برای جانبازان و معلولان، مشکلات اداری و نبود حمایت از این هیات از مشکلات ورزشکاران معلول و جانباز این شهرستان است.
رئیس هیات فوتبال شهرستان دیر گفت: ورزش دارای هزینه است و تامین هزینه آن توسط ورزشکاران میسر نیست.
احمد صحافی زاده افزود: ورزشکاران این شهرستان بصورت تیمی و انفرادی دارای افتخارات بسیاری هستند که باید مسئولان قدر این افتخارات را بدانند.
مسئول هیات فوتبال شهرستان دیر ضمن تایید مشکلات ورزش فوتبال در این شهرستان گفت: توسعه ورزش فوتبال در دیر به عزم جدی مسئولان و توجه و حمایت همگانی نیاز دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر گفت: تلاش ما این است که با حمایت ها و همکاری رئیسان هیاتها و مدیرکل ورزش و جوانان استان بتوانیم ورزش دیر را در استان و کشور مطرح کنیم.
جلیل پولادی، اهمیت به ورزشهای همگانی را اولویت کار اداره ورزش و جوانان شهرستان دانست و افزود: توسعه ورزش نیازمند حمایت جدی و همکاری همه دستگاههای اجرایی است.
وی گفت: این اداره در حد و توانایی مالی که دارد از ورزش حمایت کرده و در آینده نیز این شیوه ادامه خواهد داد.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان دیر با اشاره به فعالیت 42 هیات ورزشی و 9 هزار ورزشکار در شهرستان اظهارداشت: سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال به امور ورزش این شهرستان اختصاص یافته است.
امام جمعه دیر گفت: یکی از نیازهای اساسی جامعه توجه به ورزش بویژه ورزش همگانی است.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: ورزش باید به عنوان یک اصل بین خانواده ها و مسئولان جدی گرفته شود تا جامعه همیشه سالم باشد.
وی گفت: همه باید تلاش کنند تا ورزشکاران برای پرداختن به ورزش با مشکل روبرو نشوند و فضای ورزشی سالم نگه داشته شود.
شهرستان دیر با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد. برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی