Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جنبش مقاومت اسلامی متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


باکمال افتخار وسربلندی، جنبش حماس عمیقا ازملت انقلابی فلسطین که دربرابر دشمن صهیونیستی در دفاع از قدس ومسجد الاقصی قیام کرده ، سپاسگزاری خود را اعلام می دارد.

به جوانان فلسطینی مقاوم وعملیات قهرمانانه وشجاعانه آنان که بیانگر عمق توجه آنان به میهن وصف آرایی جانانه آنان درپس گزینه مقاومت وپافشاری برای شکست معادلات دشمن صهیونیست است، درود می فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبش حماس تمام فعالیت ها ومواضع مردمی ورسمی عربی واسلامی را که بیانگر تشخیص درست امت درانتخاب مسیربه سمت قدس ومسجد الاقصی است، ارج می نهد.

دربرابرتمام این اقدامات جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید می کند نبرد امروزما برای قدس ومسجد الاقصی است. از این روبرای صف آرایی ویکپارچگی تلاش ها به منظورمقابله با دشمن صهیونیست وطرح های آنان بخصوص درقبال مسجد الاقصی ازهیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد.

ما در جنبش حماس و در این شرایط خطرناکی که مسجد الاقصی مبارک با آن مواجه است وتمام مساله فلسطین با آن رو به روست، دستان خود را به سمت جنبش فتح ومحمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وتمامی برادرانمان وشرکای ملی از تمام گروه ها و جریان های ملی، اسلامی ومستقل دراز می کنیم تامواضع را و صفوف خود را یکی کنیم و به شکاف و چنددستگی براساس اصولی که برآنها توافق شده پایان دهیم و در این راستا راهبرد ملی فوری را برای دفاع از مسجد الاقصی به منظور مقابله با اشغالگران وتوهین ها وتجاوزهای آنان وضع واز حقوق ملت وارزش ها دفاع کنیم و در این راه برای از بین بردن اشغالگران وبرپایی دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف اقدام کنیم.

این امر براساس اصل مقاومت وایستادگی محقق خواهد شد. باید در این راه گام های عملی در دفاع از انتفاضه قدس برداشته شود واز مقاومت وایستادگی و پایمردی جوانان فلسطینی انقلابی حمایت شود ومواضع آنان را برای ادامه این راه ومبارزه با اشغالگران قوی تر و از مقدسات حمایت کنیم وبه تمام اشکال هماهنگی های امنیتی با دشمن پایان داده شود وبه اقدامات مجازات گونه اعمالی برضد نوارغزه واهالی درمحاصره آن وهمچنین به اقدامات روا داشته شده برضد اسرا و آزادگان واعضای شورای قانونگذاری پایان داده شود.

همچنین خواستار برگزاری نشست فوری در چارچوب فرماندهی ملت فلسطین ، ودر جریان امور قراردادن ملت با برگزاری دائمی این جلسات به منظور مقابله دربرابر چالش ها وخطرهایی که مسجد الاقصی و قدس و مساله ملی ما را تهدید می کنند، هستیم.

همچنین از امت عربی درسطوح رهبری ومردمی می خواهیم اقدامات فوری را درتمام سطوح برای حمایت از ملت فلسطین به کار گیرند وبا حمایت های خود طرح ها وبرنامه های صهیونیستی را ناکام گذارده ومانع به نتیجه رسیدن این رژیم درتحقق اهدافش برای تجزیه مسجد الاقصی وسیطره بر آن شوند واجازه ندهند ماهیت اسلامی آن تغییر یابد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2928562920814556974 برچسب‌ها : جنبش حماس جام جم آنلاین آمادگی جنبش حماس برای وحدت با فتح و دیگر گروه‌های فلسطینی لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها وقتی صدها دختر کویتی توسط ایران نجات یافتند/ آلزایمر سیاسی، گسلی زیر پایه‌ اریکه قدرت در کویت گفت‌وگو با مادری که سر بریده پسرش را در تلگرام دید+عکس پوشیدن این لباس در ترکیه جرم شد! +عکس ماجرای عاشق شدن بازیگر معروف در دورهمی +عکس سقوط مرگبار بعد از حمله به پسر همسایه +عکس بچه گراز لقمه چپ پیتون شد رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش مو با آب سیب زمینی پراید راز قتل عروس را فاش کرد فروش زنان در بازار بردگان حویجه توسط داعش مهران مدیری رکوردشکن شد لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها تبادل زندانی میان ایران و آمریکا با محوریت منافع ملی / ریاض تا دو روز آینده روادید دیپلمات ها را صادر می کند ترانه غروب کوهستان با صدای علی زندوکیلی مدیریت فرزند شهید شیرودی بر مجموعه ورزشی شهید کشوری اختراعی که صاحبش را کشت + عکس مردی که زن و بچه‌اش را ایدزی کرد کشف جسد مردی در رودخانه لیلان چای توسط غواصان زن بی رحم پوست مار را کند! (فیلم) پورشه کاین وزیر بهداشت چقدر می‌ارزد؟! +عکس کنایه مهران مدیری به مشاوران چند شغله+فیلم درگیری خونین خرس و پیرمرد قزوینی + عکس آخرین مطالب همه سایت 18:00 آمادگی جنبش حماس برای وحدت با فتح و دیگر گروه‌های فلسطینی 17:53 ممنوعیت تردد 100هزار کامیون 17:48 شمخانی: رویکرد تجزیه‌طلبانه زمینه‌ساز بی‌ثباتی در عراق است 17:47 توسعه شبکه کابلی در 5 مرکز مخابراتی 17:46 طارمی مدیران باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد 17:18 حضور چشمگیر هنرمندان و مدیران فرهنگی در مراسم ترحیم زنده‌یاد کاسه‌ساز 17:04 تبادل زندانی میان ایران و آمریکا با محوریت منافع ملی / ریاض تا دو روز آینده روادید دیپلمات ها را صادر می کند 17:00 ترانه غروب کوهستان با صدای علی زندوکیلی 16:38 قطار اهواز - مشهد واژگون شد 16:36 مدیریت فرزند شهید شیرودی بر مجموعه ورزشی شهید کشوری فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند

روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام‌هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند .

به گزارش مشرق، به نظر می رسد که هنوز تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح تاثیری بر روند آمادگی بزرگ میدانی گروه های مقاومت در غزه به ویژه در جنوب نداشته و تیم سیاسی مقاومت آماده رویارویی آتی در زمینه تحرکات میانجی گرایانه و مذاکرات است.

این رسانه نوشت: مقاومت از مذاکره کنندگان خواسته که جنگ رفح را به مثابه شبح بزرگ ندانند. «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) و «محمد الضیف» (فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس) از آمادگی کامل برای هرسناریوی نظامی در رفح خبر داده و خاطر مذاکره کنندگان را راحت کرده اند. این دو فرمانده از مذاکره کنندگان خواسته اند که امتیازی در قبال ممانعت از نبرد رفح ندهند.

رای الیوم ادامه داد: اظهارات «خلیل الحیه» از رهبران حماس نیز در این راستا انجام شد که گفت گردان های نظامی آمادگی کامل برای نبرد دارند.

این رسانه اضافه کرد: روند اوضاع از آمادگی کامل مقاومت فلسطین برای نبرد در رفح و نیز نبرد در خان یونس و شمال غزه حکایت دارد و دشمن در تهدیداتش برای عملیات نظامی گسترده در رفح و اطراف آن مبالغه می کند.

به نوشته رای الیوم، محافل داخلی مقاومت به اطلاع رهبران خارج از غزه رسانده اند که نبرد رفح نبردی نیست که سخت یا ترسناک به نظر برسد. رزمندگان مقاومت کاملا آماده هستند به ویژه آنکه تجربه میدانی کسب کرده اند. در واقع فرماندهان مقاومت در غزه با رساندن پیام آمادگی به رهبران خارج، به دنبال این هستند که مانع از هرگونه امتیازدهی گفت وگوکنندگان در برابر فشارها وارده و چماقی به نام نبرد رفح، شوند.

این خبر در حالی منتشر می شود که «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس جمعه شب تأکید کرد: تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح ما را نخواهد ترساند و موجب نخواهد شد که از حقوق ملت‌مان عقب نشینی کنیم.

نزال تأکید کرد: اسراییل بداند با تهدیدکردن و رجز خوانی در زمینه حمله به رفح هرگز به آنان باج نخواهیم داد.

وی ادامه داد: مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی به خاطر لج بازی نتانیاهو به بن‌بست رسیده است.

نزال در بخش دیگری از سخنانش هرگونه دریافت پیشنهاد جدید به صورت رسمی توسط حماس را رد کرد و افزود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند