Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در بازار طلا هر گرم طلای ۱۸ عیار نزدیک به ۱۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین مثقال طلا ۴۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد و از سوی دیگر اونس برای معاملات در بازار جهانی طلا ۱۲۵۹ دلار و ۸۰ سنت داد و ستد می‌شود.

همچنین در بازار سکه، سکه تمام طرح جدید بدون تغیییر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و همچنین نیم سکه با کاهش ۲۰۰۰ تومانی ۶۱۹ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر ۳۶۱ هزار تومان قیمت دارد و سکه گرمی با کاهش ۱۰۰۰ تومانی ۲۴۴ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان انواع ارز نیز دلار آمریکا با افزایش یک تومانی ۳۷۷۵ تومان قیمت دارد. یورو با افزایش ۴ تومانی ۴۴۳۲ تومان، پوند انگلستان با افزایش ۵ تومانی ۴۹۰۹ تومان عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها در بازار آزاد در طول روز نوسانی بوده و ثابت نیستند و جدول زیر بر اساس آخرین قیمت‌ها تا لحظه مخابره گزارش تکمیل شده‌ است.

نوع طلا قیمت تفاوت قیمت نسبت به روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۴ هزار و ۶۹۴ تومان ۵۴۲ تومان افزایش مثقال طلا ۴۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان ۱۱۰۰ تومان افزایش اونس در بازار جهانی طلا ۱۲۵۹ دلار و ۸۰ سنت ۴ دلار و ۳۰ سنت نوع سکه سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بدون تغییر نیم سکه ۶۱۹ هزار تومان ۲۰۰۰ تومان کاهش ربع سکه ۳۶۱ هزار تومان بدون تغییر سکه گرمی ۲۴۴ هزار تومان ۱۰۰۰ تومان کاهش نوع ارز دلار آمریکا ۳۷۷۵ تومان یک تومان افزایش یورو ۴۴۳۲ تومان ۴ تومان افزایش پوند انگلستان ۴۹۰۹ تومان ۵ تومان افزایش لیر ترکیه ۱۰۹۶ تومان بدون تغییر یوان چین ۵۷۶ تومان ۱ تومان کاهش درهم امارات ۱۰۳۰ تومان ۱ تومان کاهش به اشتراک گذاری کد خبر : 2929716452422166024 برچسب‌ها : دلار آمریکا سکه و ارز ثبات نسبی در بازار ارز و سکه / دلار ۳۷۷۵ تومان شد لینک کوتاه : اخبار مرتبط قیمت انواع سکه کاهش یافت / نرخ دلار در بازار ۳۷۷۴ تومان یکشنبه 1 مرداد 1396 14:24

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها سنگ ترامپ پیش پای بانکهای اروپایی / کانال سوئیفت کاملا به روی ایران باز شده است برای درد زانو ورزش نکنید! / هشدار درباره استفاده از ترد میل آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قاتل آتنا زندان های ۵ ستاره عربستان برای داعشی ها چگونه فشار خون را بدون استفاده از دارو سریع پایین بیاوریم؟ یوسف کودک گمشده پیدا شد لاله اسکندری در گذر زمان + عکس خانواده آتنا خواهان دیدار با رئیس جمهور شدند 5 فوتی و 99 مسموم با مصرف مشروب دست‌ساز شیک‌ترین ورزشکار جهان + عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها لحظه بی هوش شدن یک گاوباز فروش ماشین جاسوسی FBI در اینترنت! +تصاویر کارگری که عمرش به این دنیا بود پرپر شدن پرنده با برخورد به هلی کوپتر حضور کمیسیون امنیت ملی‌مجلس در مرز ایران، ترکیه، عراق دلایل بسته بودن سایت ثبت سفارش خودرو جدید‌ترین تصاویر از گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 با بدنه براق و دوربین دوگانه عبور عابران پیاده از تقاطع‌های پایتخت ژاپن چگونه آیپد پرو به یک جایگزین واقعی برای لپ تاپ تبدیل خواهد شد + عکس بازدید میلیون‌ها کاربر از یک ویدیو زنده در فیسبوک آخرین مطالب همه سایت 15:00 لحظه بی هوش شدن یک گاوباز 15:00 به ۳ دلیل جالب، محل کارتان شما را چاق می‌‌کند 15:00 ثبات نسبی در بازار ارز و سکه / دلار ۳۷۷۵ تومان شد +جدول 14:58 صادرات عجیب کره شمالی+عکس 14:52 خبر حضور بازیگر حریم سلطان در فیلم فرهادی تکذیب شد 14:51 فروش ماشین جاسوسی FBI در اینترنت! +تصاویر 14:45 گوچی در هلند کاپیتان شد +عکس 14:39 حمله گرگ به کودک 3 ساله/ متین با مرگ می جنگد +عکس 14:34 خشمتان را اینگونه مهار کنید! 14:30 کارگری که عمرش به این دنیا بود فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و سکه ادامه دارد
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • قیمت طلا به ۲۳۱۷ دلار رسید
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد