Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@23:22:47 GMT

ثبت نام نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۵۸۷۲۹

ثبت نام نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن تمدید شد


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدصادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیر حضوری قرآن کریم، ثبت نام در مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم تا پایان مردادماه جاری تمدید شد.
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر ادامه داد: فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملا غیر حضوری و تلفنی طی 10 ماه و سه هفته حافظ کل قرآن کریم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی کبیر افزود: شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست حافظه و روان‌شناسی از افراد گرفته می‌شود و مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی برگزار می‌شود که البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روان‌شناسی چکاب می‌شوند.
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحت‌تر قرآن را حفظ کنند.
وی در مورد بسته‌های آموزشی این مدرسه نیز گفت: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب تمرین و آزمون ، ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک دفتر برنامه‌ریزی، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک لوح فشرده ترتیل استاد شهریار پرهیزکار و همچنین، یک بسته هدیه قلم هوشمند قرآنی در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی 10 ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند.
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در پایان افزود: علاقه‌مندان برای دریاف اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.ketabequran.ir مراجعه کنند و جهت ثبت نام نیز می‌توانند تا پایان مردادماه جاری عدد ۲ را به سامانه 10000100100 پیامک کنند و یا با شماره 66978001-021 تماس بگیرند.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟