Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی: آیت‌الله سید احمد میرعمادی در مراسم امضای تفاهم نامه 4200 میلیارد ریالی توسعه و محرومیت‌زدایی از استان لرستان، که با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی در محل استانداری لرستان برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) گفت: هم مقام علمی و هم مقام عملی آن حضرت بسیار بالاست و پرورش هزاران مجتهد در طول تاریخ در شهر قم به برکت وجود ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش بولتن نیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: ما در دنیا باید به دنبال رضا و خشنودی خدا باشیم و این امر باید مورد توجه باشد، چراکه اگر خدمت به مردم در جهت رضای خدا در نظر گرفته شود رضای مردم را نیز به دنبال دارد.
وی با تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سراسر کشور، دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی را چهره‌ای توانمند و ولایی و پرتلاش دانست و گفت: ستاد اجرایی در سراسر کشور منشا خیر و برکت است.
آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه خدمت کردن و رفع مشکلات مردم، احساس مسوولیت و انجام دادن کاری برای خدا سبب برکت می‌شود، گفت: نشانه رضایت خدا خدمت به نیازمندان است.
وی یادآور شد: از ویژگی‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) رفع محرومیت از جامعه، رفع مشکلات فقرا و ستیز با مستکبرین و استکبار است و این اقدامات ماندگار هستند.
امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: ستاد اجرایی خدماتی بی منت برای رفع محرومیت انجام می‌دهد و اقدامات رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیگر مسئولان این ستاد در این راستا چشمگیر است‌.
آیت‌الله میرعمادی اضافه کرد: لرستان ظرفیت خدمتگزاری فراوان دارد و ستاداجرایی نیز ظرفیت بالایی دارد‌.
وی با تاکید به اینکه امیدواریم امسال شاهد سرمایه گذاری چشمگیر در جهت تولید و اشتغال باشیم، عنوان کرد: طبق قولی که رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ما دادند، مقرر شده تا تعدادی مسجد و خانه عالم دیگر در مناطق محروم روستایی احداث شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ادامه داد: امیدواریم به برکت حضور رییس ستاد اجرایی شاهد استقلال فعالیت این ستاد در لرستان باشیم تا شاهد برکات این ستاد برای مردم لرستان باشیم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۵۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاها اجرا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار نعمت‌الله باقری در دیدار با استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از وظایف سپاه پاسداران تعامل با همه دولت‌هاست گفت: ما وظیفه داریم با تعامل  با دولت‌ها بارشان روی زمین نماند و در همه دولت‌ها به ویژه دولت انقلابی سیزدهم هر آنچه که نیاز بود غفلت نکردیم. 

وی افزود: مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یک مجموعه وسیع  متشکل از  یگان امنیتی، تیپ پیاده  57 و 22 رده قشری  که ماموریت اصلی آنها کمک به دولت است. در حوزه امنیت و مقابله  سرقت‌های ریز در استان طرح شهید عجمیان با استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها و گشت‌های شبانه داشتیم که در کاهش سرقت ها بسیار موثر بوده است.‌

باقری تصریح کرد: در حوزه بسیج سازندگی  در راستای ماموریت های مشترک با دولت بااستفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)  425 میلیارد تومان در حوزه آبرسانی به روستاها اقدام شد که خوشبختانه بسیج سازندگی سپاه لرستان یکی از مجموعه های موفق در سطح کشور است. در حوزه کشاورزی طی تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی 6هزار و 800 مبلیارد تومان  در این حوزه کشاورزی هزینه شده است.

وی افزود: سال گذشته سهمیه لرستان در راهیان نور 11 و 500 نفر بود که تقریبا 17 هزارنفر به راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به فراررسیدن سالروز عملیات حاج عمران خاطرنشان کرد: در عملیات حاج عمران حدود 305 نفر از  رزمندگان لرستان به همین منظور شهید 27 اردیبهشت  یادواره این شهدا برگزار، و خانواده شهدا را به  محل  این عملیات اعزام‌ می‌کنیم.‌

باقری اظهار کرد: در بحث اربعین  زمینی در مرز مهران برای موکب لرستان تعیین شده که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) این آمادگی را دارد که هر چه سریع تر این موکب آماده شود. در نیمه اول سال برنامه ریزی شده است  5 هزار نفر از بچه‌های پایگاه‌های مقاومت که زائر اولی هستند و تاکنون مشهد نرفتند  طی اردوهای بسیجی به مشهد اعزام شوند. 

 وی با اشاره به اینکه جابجایی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جهت ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک و همچنین به عنوان یکی از مطالبات مردم جزو فرامین مقام رهبری بود بیان کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت ها و تامین اعتبار ساخت سایت جدید ساختمان فعلی را تخلیه می کنیم.‌ 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: استان لرستان در منطقه اروند ، آبادان و خرمشهر  جایگاهی برای اسکان کاروان‌های راهیان نور ندارد که دستور سردار سلامی یک هکتار زمین تهیه اعتباراتی هم گرفته شده و به دنبال این هستیم زیرسازی را توسط قرارگاه خاتم انجام بدهیم.‌

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی