Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از شرکت ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر استان اردبیل در اردوی طرح یاوران ولایت بسیج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد ناصری در مراسم افتتاحیه اردوی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی سرعین که با حضور امام جمعه اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی برگزار شددر جمع فرماندهان پیشگام بسیج دانش‌آموزی استان اظهار داشت: اردوهای طرح یاوران ولایت که امسال به طور جدی‌تری نسبت به سالهای گذشته در استان پیگیری و برگزار می‌شود امسال نیز تا به اینجای کار میزبان 150 نفر از دانش‌آموزان دختر بسیجی مدارس استان اردبیل بوده که این اردو از امروز به مدت پنج روز در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طرح یاوران ولایت را یک فرصت مدیریتی و آموزشی خوب برای دانش‌آموزان دانست و افزود: دانش‌آموزان چه دختر و چه پسر در مقاطع تحصیلی دهم و دوم متوسطه می‌توانند از این فرصت طلایی برای ارتقای سطح دانسته‌های خود درخصوص اردوهای جهادی و فرهنگی و به کار گرفتن آن در جبهه بسیج بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکهطرح یاوران ولایت فرصتی مناسب برای تربیت نیروهای انقلابی و تربیت نسل آینده کشور به شیوه درست اسلامیاست باید توجه داشت تا با به کارگیری تمامی امکانات موجود سیستم آموزش و پرورش و کمک گرفتن از ظرفیت سایر ارگانها دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی مشخص را با اصل انقلاب و آرمان‌های آن آشنا سازیم.

ناصری با تاکید بر ضرورت فراگیری آموزشهای فرهنگی و تربیتی و به کارگیری آن در مدارس سطح استان توسط دانش‌آموزان، گفت: اردوهای طرح یاوران ولایت که با همت بسیج دانش‌آموزی استان همه‌ساله در سطح شهرها و استان برگزار می‌گردد فرصتی مغتنم برای دانش‌آموزان است تا بتوانند با فراگیری مولفه‌های فرهنگی و تربیتی آنها را به شکلی ویژه و اساسی در مدارس خود به کار بسته و دامنه این حوزه‌ها را در سیستم تحصیلی خود گسترش دهند.

وی اظهار کرد: امنیت و اقتدار کنونی سرمایه‌های عظیم و کبیر انقلاب اسلامی است که از شهدای ما به یادگار مانده و ما باید سعی داشته باشیم تا با تربیت نسلی جوان و فرهیخته و نیروهایی کاردان و انقلابی در حفاظت و صیانت از این آرمان‌ها لحظه‌ای غفلت نکرده بلکه آنها را به نسلهای بعدی نیز انتقال دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: دانش‌آموزان امروزی سربازان فرداهای روشن کشور هستند که یقینا با فراگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی به هیچ یک از دشمنان اجازه نگاهی چپ به خاک وطن را نخواهند داد.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۶۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر

نخستین و سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان و جوانان بانوان ایران به میزبانی سمنان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سازمان تیم‌های ملی این فدراسیون اعلام کرد اولین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا و سومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از 11 تا 17 اردیبهشت ماه در سمنان برگزار می‌شود. 

20 بازیکن به اردوی بزرگسالان و 21 بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند. 

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی 20 بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یار محمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی ، آرزو بهمئی ، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان  نیز به اردوی تیم ملی جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند. 

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم ملی جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا در آذرماه امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان از 30 خرداد تا 10 تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت