Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:20:16 GMT

هیچ اعتباری به ساخت مصلی در یزد اختصاص نیافته است

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۷۳۱۴۶

هیچ اعتباری به ساخت مصلی در یزد اختصاص نیافته است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: در سال‌های اخیر اعتبارات شورای سیاستگذاری بسیار محدود شده و هیچ اعتباری به ساخت مصلی در یزد اختصاص نیافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام رضا شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد با اشاره به اینکه اعتبارات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در سال‌های اخیر بسیار محدود شدهاظهار داشت: متاسفانه در این سال‌ها هیچ اعتباری به ساخت مصلی‌ها اختصاص پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تعدادی از مصلی استان یزد که در گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده بود در حال پیگیری است، گفت: از جمله این مصلاها، مصلای احمدآباد اردکان است که در واقع یک مجموعه بزرگ فرهنگی، ورزشی و چند منظوره است.

وی مصلاهای اردکان و میبد را از دیگر مصلی‌های درحال ساخت استان دانست و گفت: مسجد جامع و مصلی شهرهای بافق و تفت در استان یزد هم در حال توسعه است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با منزل و دفتر ائمه جمعه هم این شورا با محدودیت منابع مالی روبه‌رو است و مشکلاتی در این راستا وجود دارد.

شریفی به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه انقلاب اشاره کرد و گفت: گردهمایی ائمه جمعه دائم و موقت و ستادهای نماز جمعه استان یزد در مجتمع غدیر یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از مسئولان ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه موقت نقاط مختلف استان که در طول سال زحمات اقامه نماز را بر دوش دارند، تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد تجلیل از پیشکسوتان نهاد نماز جمعه، برگزاری همایش خانواده ائمه جمعه، نشست خبری با اصحاب رسانه، تهیه بروشوری از اهمیت و جایگاه نماز جمعه و توزیع آن در نمازهای جمعه این هفته بین مردم و برگزاری مسابقات فرهنگی را از جمله دیگر برنامه‌های این ایام در استان یزد دانست.

شریفی خاطرنشان کرد: تقدیر از برخی نخبگان ستادهای نماز جمعه یزد، برپایی نمایشگاه کتاب در نقاط مختلف شهر یزد و دیگر شهرهای استان، برپایی مهد آدینه در برخی از محل‌های نماز جمعه، برنامه پزشک نماز جمعه را از جمله برنامه‌هایی دانست که در طول سال توسط برخی از ستادهای نماز جمعه استان یزد برگزار می‌شود.

وی پیرترین امام جمعه یزد را حجت‌الاسلام واعظ امام جمعه منشاد دانست و گفت: با این کهولت سن واقعا جای تقدیر دارد که زمستان و تابستان اقامه نماز جمعه و جماعت می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد با بیان اینکه جوان‌گرایی یکی از رویکردهای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه است، تصریح کرد: حجج الاسلام شاکر، محی‌الدینی، دلاوری و دهقانپور هم جزو جوان‌ترین ائمه جمعه استان یزد به حساب می‌آیند.

شریفی در ارتباط با زمین مصلاها گفت: تا زمانی که سند زمین به نام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ثبت نشده باشد به هیچ عنوان شروع به ساخت و ساز انجام نمی‌شود و جایی نداریم که بتوان زمین مصلی را وقف اولادی یا موروثی کند.

انتهای پیام/

R41376/P41362/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075268 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • نماز جمعه تهران
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود