Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم سياه‌جامگان گفت: ما هنوز خستگي آخر بازي با پرسپوليس را داشتيم و اين بازي فشار زيادي به ما وارد کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اکبر ميثاقيان در پايان نشست خبري اظهارداشت: ما هنوز خستگي آخر بازي با پرسپوليس را داشتيم و اين بازي فشار زيادي به ما وارد کرد. ما با بهترين تيم ايران بازي کرديم، بهترين مربي در اين تيم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تيم يکي از باشگاه‌هاي خوب ايران است و مدعي قهرماني است. ما با ترکيب جوان آمده‌ايم و ديديد که 3 جوان داشتيم که تغييرات آنها خوب بود و خوشبختانه چند موقعيت هم داشتيم.

وي در ادامه افزود: امروز بچه‌ها خيلي غيرتي بازي کردند و با تمام وجود جنگيدند و من از آنها ممنونم.بازي اول بود، ما هنوز زمان زيادي داريم و هنوز با 8 بازي آخر فصل قبل فاصله داريم اما مطمئن هستم بچه‌ها با غيرت و با وجود بازي خواهند کرد.

ميثاقيان در مورد داوري گفت: در مورد داوري نمي‌توانم صحبت کنم. فکر مي‌کنم داوري بد نبود. داور جوان بود.

سرمربي تيم سياه‌جامگان در ادامه عنوان کرد: ما چطور آمادگي نداشتيم و قطعاً بايد به داورها هم فرصت دهيم. همانطور که ما آماده نبوديم آنها هم به هر حال مثل ما نياز به فرصت دارند.

وي در ادامه صحبت‌هاي خود خاطرنشان کرد: اميدوارم که امسال نتايج خوبي بگيريم، تماشاگران بيايند و بازيکنان جوان تيم را تشويق کنند.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا تغيير ورزشگاه براي شما مشکل‌ساز نيست، گفت: من مربي تيم هستم، در مورد اين موضوع باشگاه بايد تصميم بگيرد و در واقع در شرح وظايف من نيست.

ميثاقيان در پاسخ به اين سوال که آيا تيم با اين تغييرات مشکلي ندارد، گفت: ما امروز اذيت نشديم و زمين بد نبود، چمن را درست کرده‌اند، ان‌شاالله در استاديوم امام رضا بازي برگزار شود، بازي در اين ورزشگاه لذت بسيار خوبي دارد، من مربي هستم و هرکجا که بگويند بازي مي‌کنم.

سرمربي تيم سياه‌جامگان در پاسخ به اين سوال که قلعه‌نويي از شما گلايه داشت، عنوان کرد: او يکي از مربيان مورد علاقه من است خودش هم مي‌داند اما بالاخره فوتبال است. من به عنوان يک مربي با شخصيت او را دوست دارم. قلعه‌نويي به سر و صداهايي که ما انجام داديم گلايه داشت.

وي درباره شرايط يرکوويچ خاطرنشان کرد: او هنوز به آمادگي نرسيده است، يونس هم امروز خوب بازي کرد و تمام تلاش او اين بود که زماني که با من در ابومسلم و پديده بود برسد. بايد کمک کنيم او به روزهاي خوب برسد.

ميثاقيان همچنين در ادامه صحبت‌هايش در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد قلعه‌نويي تذکراتي به شما داد، گفت: او در رابطه با کنار خط مي‌گفت که زياد مي‌آمدم. بازيکنان ما جوان هستند و نياز دارند که کنارشان باشم. سعي مي‌کنم از فردا آرام‌تر باشم.

سرمربي تيم سياه‌جامگان در پايان در پاسخ به اين سوال که چرا لباس شما مشکي بود، به شما کاور دادند اما لباس قلعه‌نويي سفيد بود و به او کاور ندادند، اظهار داشت: من نمي‌توانم در اين‌باره بگويم، بهتر است از رهبر بپرسيد چرا که اين موضوع در شرح وظايف من نيست، به من بگويند لباست را عوض کن مي‌گويم چشم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899919

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس