Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تحویل کتابخانه گلستان شهر بجنورد به اداره کل کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، دکتر مصطفی زاده اظهار داشت: مساحت ساختمان این کتابخانه ۴۳۰ مترمربع و زمین آن ۹۶۳ مترمربع و دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : مبلغ هزینه شده برای این ساختمان ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: پیرو جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با عنایت به اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مبنی بر تحویل با شرایط موجود پروژه مقرر شده است که اداره کل کتابخانه های استان ظرف هفته جاری اقدامات لازم به منظور عقد قرارداد و تحویل و بهره برداری کتابخانه گلستانشهر را بعمل آورد.

لازم به ذکر است با احداث و به بهره برداری رسیدن این کتابخانه مردم گلستانشهر می توانند از نعمت مطالعه بهره مند شوند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری