Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدريس معوق فرهنگيان شاغل تا قبل از سال تحصيلي جديد خبر داد.

حسين فرزانه معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس و در پاسخ به اين پرسش که «آخرين وضعيت پرداخت معوقات حق‌التدريس معلمان چگونه است؟»، اظهار داشت: پيگير پرداخت معوقات فرهنگيان هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه معوقات فرهنگيان اکنون عدد بزرگي نيست، خاطرنشان کرد: دليل اين موضوع که معوقات عدد بزرگي نيست اين است که عددهاي بزرگتر را گرفته‌ايم و پرداخت کرديم.
فرزانه ادامه داد: از آبان ماه سال گذشته تا ارديبهشت ماه سال جاري چيزي حدود 11 هزار ميليارد تومان از معوقات فرهنگيان را پرداخت کرديم که اين علاوه بر بودجه است. سازمان برنامه و بودجه هم در بخش حقوق و ساير کمک کرده است که با افزايش به جلو حرکت مي‌کنيم.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه دو نوع حق التدريس داريم، گفت: نخست حق التدريس آزاد است که حتي يک ريال هم عقب مانده نداريم و پرداخت شده است؛ بر اساس بند «و» تبصره 9 بودجه سال 1396، اين حق التدريس بايد ماهانه پرداخت شود که الان همينطور است و ماه‌هاي فروردين، ارديبهشت و خرداد را پرداخت کرديم.
وي افزود: نوع دوم، حق التدريس شاغل است که رقم بيشتري دارد، اما نسبت به حق التدريس آزاد اولويت کمتري دارد زيرا حق التدريس آزاد حقوق مردم است اما حق التدريس شاغل به عنوان اضافه کار محسوب مي‌شود.
فرزانه ادامه داد: معوقات مربوط به حق التدريس شاغل سال گذشته فقط ماه‌هاي دي‌، بهمن و اسفند باقي مانده و در سال جاري نيز ماه‌هاي فروردين، ارديبهشت و قسمتي از خردادماه است که در مجموع 5 ماه و نيم بدهکار هستيم.
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اينکه يک توافق نسبي براي پرداخت معوقات انجام شده است، تصريح کرد: اميدواريم در هفته جاري اين توافقنامه را امضا کنيم که يک کسري از معوقات مربوط به قبل و سال 1395 است و هم مربوط به کسري سال جاري است را پرداخت کنيم.
وي در خصوص اعتبار مورد نياز براي پرداخت حق التدريس معوق فرهنگيان عنوان کرد: عدد مربوط به سه ماه حق‌التدريس معوق فرهنگيان مربوط به سال 1395 حدود 180 تا 190 ميليارد تومان است.
فرزانه در پاسخ به اين پرسش که چه زماني امکان پرداخت اين معوقات است، به فارس گفت: بر اساس آن توافقي که قرار است انجام شود، معوقات مربوط به سال گذشته و معوقات سال جاري را پرداخت مي‌کنيم. زماني براي پرداخت آن نمي‌توانم مشخص کنم، اما تا پيش از پايان مردادماه و يا اينکه شهريورماه پرداخت مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها