Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@01:49:51 GMT

جلسه بررسی پروژه ملاسرا- شفت – زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۲۴۹۴۹

جلسه بررسی پروژه ملاسرا- شفت – زنجان برگزار شد

تین‌نیوز |

جلسه پیرامون پروژه ملاسرا-شفت –زنجان با حضور جمعی از مدیران استان‌های گیلان و زنجان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان،جلسه بررسی پروژه ملاسرا-شفت - زنجان با حضور مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، مهندس رحمتیمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های زنجان و فومن و شفت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و مهندس وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی زنجان برگزار گردید.

وی اظهار داشت: مطالعات مرحله اول محور ملاسرا- شفت- زنجان از سال ۱۳۸۶ به منظور بررسی امکان اتصال دو استان گیلان و زنجان، توسط معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل وقت وزارت متبوع در دستور کار قرار گرفت.

خاوری اضافه کرد: با توجه به ماهیت منطقه و عدم وجود راه در بخش‌هایی از مسیر، مطالعات در دو بخش یکی به صورت بهسازی و دیگری به صورت نوسازی دنبال گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اذعان داشت: طول کل محور ۹۰ کیلومتر می‌باشد که حدود ۳۰ کیلومتر در محدوده استان زنجان و ۶۰ کیلومتر در محدودهاستان گیلان واقع شده است.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان گیلان تصریح کرد: مطالعات ملاسرا–شفت تکمیل و عملیات اجرائی ۲.۷ کیلومتر آن آغاز شده و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مطالعات فاز صفر و اول شفت زنجان هم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات فاز دومدر یک قطعه به طول ۲.۵ کیلومتر انجام شده است و علیرغم فرایند مناقصه و انتخاب پیمانکار به علت مشکلات زیست‌محیطی و ممانعت محیط‌زیست استان عملیات اجرائی آن آغاز نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان این جلسه را خوب ارزیابی کرد و گفت: مقرر شد جلسات مشترک ماهیانه بین ادارات کل منابع طبیعی، محیط‌زیست و مدیران کل دفتر فنی استانداری‌های گیلان و زنجان جهت پیشبرد این پروژهانجام شود.

خاوری پیگیری انعقاد و یا تمدید قرارداد مشاور برای کل مسیر در فاز دوم و پیگیری تأمین اعتبار برای مطالعات و اجرای این پروژه را ازدیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.

وی در پایان گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد عملیات اجرائی مسیر ملاسرا-شفت-طارم-زنجان، در محدوده۳۰ کیلومتری واقع شده در استان زنجان، توسط اداره کل راه و شهرسازی زنجان اقدام شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۲۰ کیلومتر از مسیر رامشیر به ماهشهر در حال چهارخطه شدن است که در صورت تزریق به موقع اعتبارات ۱۰ کیلومتر از مسیر تا پایان سال چهارخطه می‌شود.

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور رامشیر به ماهشهر یکی از محورهای مهم حمل کالا و بار از بندر ماهشهر به مرکز کشور است، بیان کرد: محور رامشیر به ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که عملیات چهارخطه شدن ۲۰ کیلومتر از آن در قالب ۲ قطعه ۱۰ کیلومتری در دست انجام است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا انتهای سال جاری حداقل ۱۰ کیلومتر از این محور پرتردد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرامی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر - ماهشهر یک پروژه ملی است، عنوان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث جاده‌ای، کاهش مدت زمان سفر و تسهیل تردد در محور از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برای محور رامشیر _ ماهشهر با تلاش و پیگیری‌های انجام‌شده از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، قراردادی با قرارگاه سازندگی خاتم به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که اکنون در حال اجرا است.

بهرامی در ادامه گفت: محور رامشیر _ ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان