Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 6 گفت: به دليل کاهش حجم آب ورودي قنات يوسف آباد در ساليان گذشته با کمبود آب در ضلع شمال غرب منطقه و ابتداي شهرک والفجر رو به رو بوديم که با لوله کشي آب از چاه ميدان گلها اين نياز مرتفع و آب قنات يوسف آباد به محله يوسف آباد اختصاص پيدا مي کند.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 6، عباس مافي توضيح داد: آب چاه گلها پيش از اين تنها ده ساعت در شبانه روز جهت آبياري منطقه استفاده مي شد که هم اکنون ظرفيت استفاده از اين چاه افزايش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 6 اشاره کرد: براي انتقال آب از چاه گلها بالغ بر 4300 متر لوله گذاري صورت گرفته و پمپاژ بين راهي در بوستان مهتاب احداث شد تا نياز روزانه 400 متر مکعب مخزن شهرک والفجر تامين شود.
مافي با بيان اينکه با اين انتقال مشکلات کم آبي دانشگاه ژئو فيزيک نيز مرتفع مي شود ادامه داد: آبياري بهينه به صورت کامل صورت مي گيرد.
او با بيان اينکه پيش از اين روزانه ٤تانكر ١٠٠٠٠ليتري كه هر تانكر ١٠سرويس آب حمل مي كرده آب مخزن شهرک والفجر را تامين مي کرده ادامه داد: اين تانکرها هم اکنون حذف گرديده و مي توان با آبياري مكانيزه كيفيت آبياري و نگهداري فضاي سبز را افزايش داد و از آب هاي زير زميني استفاده بهينه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران