Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط کار اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از پیگیری این اداره کل در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی از طریق اجرای طرح‌های اصلاح ساختار اقتصادی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون البرز، عباس میرباذل دربارهطرح‌های اصلاح ساختار اقتصادی اظهار داشت: بر اساس تبصره 1 ماده 2 قانون بیمه بیکاری و ماده 4 آئین نامه اجرایی قانون مذکور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی از طریق اجرای طرح‌های اصلاح ساختار اقتصادی بعنوان یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور است که در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح طرح اصلاح ساختار اقتصادی در واحدهای تولیدی افزود: در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی صنعتی که بعلت فرسودگی دستگاه‌ها و ماشین آلات، پایین بودن تکنولوژی و یا نیاز به جابجایی و تغییر خط تولید دچار مشکل در روند تولید و فعالیت می‌باشند و در این راستا و به منظور فعالسازی واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد رونق در بخش تولید و نیز حفظ و صیانت از نیروی کار، واحدهای مذکور از طریق اجرای طرح‌های اصلاح ساختار مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرروابط کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خطاب به مدیران واحدهای متقاضی استان خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی متقاضی اصلاح ساختار اقتصادی در استان البرز نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان طرح تغییر ساختار خود و مدارک لازم را به این ادارات ارائه کنند.

میرباذل بیان کرد: در مدت اجرای طرح اصلاح ساختار اقتصادی در هریکاز کارگاه‌های تولیدی،کارگران واحد، تحت پوشش بیمه بیکاری قرار خواهند گرفت و پس از اجرای طرح مجددا به محل کار خود باز خواهند گشت.

وی ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی استان که متقاضی اجرای طرح اصلاح ساختار اقتصادی در واحد خود می‌باشند می‌توانند جهت آگاهی بیشتر از شرایط و مفاد دستورالعمل اجرایی طرح‌های اصلاح ساختار اقتصادی به سایت اینترنتی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز به آدرس alborz.mcls.gov.ir و نیز اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز و ادارات تابعه شهرستانی این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: استان‌های کشور از مرحلۀ تأمین زمین در اجرای طرح ملی مسکن عبور کرده‌اند و ارزیابی ما در سفرهای استانی بر اساس واحدهای تحویل‌شده است، اما در لرستان پس از سه سال هنوز مسئلۀ تأمین زمین رفع نشده‌است! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، شامگاه شنبه، در جلسه شورای مسکن استانداری لرستان گفت: حدود 100هزار خانوادۀ فاقد مسکن در این استان شناسایی شده‌است.

او با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تأمین مسکن خانواده‌های فاقد مسکن در لرستان، اضافه کرد: این موضوع نیاز به یک هم‌افزایی و هماهنگی بین‌دستگاهی دارد.

8800 واحد مسکونی در 440 هکتار شهرک جدید لرستان احداث می‌شود

معاون وزیر راه‌وشهرسازی یادآور شد: ظرفیت‌های لرستان برای تأمین زمین طرح ملی مسکن شناسایی شده‌‌ و سازمان جهاد کشاورزی در اجرای این طرح مشارکت بیشتری داشته باشد.

او با بیان اینکه طبق مادۀ 10 قانون جهش تولید مسکن می‌توان از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای تأمین زمین استفاده کرد، بیان کرد: اجرای طرح ملی مسکن باید به‌عنوان یک مسئله جدی در لرستان موردتوجه باشد.

مالکی با تأکید به اینکه 131هکتار از اراضی دانشگاه لرستان برای اجرای طرح مسکن شناسایی شده‌است، اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی زمین‌های مازاد خود را برای ساخت‌وساز واحدهای مسکونی تحویل بدهند.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اعلام اینکه لرستان آخرین استان در ارزیابی‌های طرح ملی مسکن است، خاطرنشان کرد: تأمین زمین در این استان نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

او اعلام کرد: استان‌های کشور از مرحلۀ تأمین زمین در اجرای طرح ملی مسکن عبور کرده‌اند و ارزیابی ما در سفرهای استانی بر اساس واحدهای تحویل‌شده است، اما در لرستان پس از سه سال هنوز مسئلۀ تأمین زمین رفع نشده‌است!

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین