Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رييس دفتر رييس جمهوري با تاکيد بر اين که دولت دوازدهم مجموعه اي هماهنگ و کارآمد در مسير اعتدال خواهد بود، گفت: مردم اطمينان داشته باشند ترکيب دولت آينده گام بلندي در مسير تحقق خواسته هاي آنان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري آريا ، محمد نهاونديان روز چهارشنبه بعد از پايان آخرين جلسه هيات دولت يازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آيا شما در دولت دوازدهم به عنوان وزير امور اقتصادي و دارايي حضور خواهيد داشت، اظهارکرد: شما که تا کنون صبر کرده ايد تا چند روز ديگر هم صبر کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: من اين اطمينان را مي دهم و آن اين که انتخاب هايي که آقاي روحاني کرده اند حتما انتخاب هاي مورد حمايت مردم که به ايشان راي دادند و اعتمادشان را ابراز کردند ، است.
رييس دفتر رييس جمهوري تصريح کرد: رييس جمهوري برنامه اي را به مردم ارايه کردند و مردم به آن برنامه و تشخيص و جهت گيري راي اعتماد دادند بنابراين ايشان بهترين فردي هستند که پيام انتخابات را دريافت کرده اند و عزم جدي بر پيمودن اين ميسر را دارند و به طور حتم مصاديقي را که انتخاب کرده اند در جهت تحقق اين پيام است.
نهاونديان افزود: ملاک رييس جمهوري جز هماهنگي، کارآمدي و همدلي نبوده است. ملاک در جهت گيري که ايشان ارايه کردند، اعتدال بود و به همين جهت اقشار و گرايش هاي مختلف مردم و جناح ها اين رويکرد اعتدالي را پسنديدند.
وي ادامه داد: ايشان بدنبال اين بودند که با اين نگاه اعتدالي بتوانند کشور را با انسجام و کارآمدي بيشتر جلو ببرد چرا که در مجموعه نظام نياز به هماهنگي و همدلي بيشتر داريم.
وي در پاسخ به سوالي درمورد حضور مجدد برخي وزيران در دولت دوازدهم گفت: آن چه که ما در عينيت غيرقابل انکار حرکت اجتماعي مردم ديديم راي قاطع به آقاي روحاني بود.
رييس دفتر رييس جموري تصريح کرد: دکتر روحاني هم طبعا به آن پيماني که با مردم بسته اند وفادار هستند و با تشخيص همه مجموعه شرايط انتخاب هاي بهتر و گزينه هاي اصلح را حتما مورد توجه قرار داده اند.
نهاونديان تاکيد کرد: مطمئن هستم پس از معرفي اعضاي کابينه به مجلس که البته اين بخش مربوط به وزرا است، ترکيبي که از وزرا و معاونين رييس جمهوري و مجموعه کابينه دولت دوازدهم تشکيل خواهد شد يک مجموعه هماهنگ و کارآمد در مسير اعتدال خواهد بود.
رييس دفتر رييس جمهوري در پاسخ به اين سوال که گفته شده آقاي رييس جمهوري از فشارهايي که بهوي وارد مي شود، خرسند نيست آيا در اين زمينه فشاري بوده است، گفت: کساني که دکتر روحاني را مي شناسند مي دانند فشار روي ايشان اثر ندارد. البته ما شاهد يکسري گمانه زني بوديم که طبع کار رسانه اي و فضاي سياسي است و مردم هم کنجکاو هستند.
وي ادامه داد: اما رييس جمهوري بنا به آن وظيفه اي که مردم بر روي دوششان گذاشتند کار خود را انجام داده و با همه هم مشورت کرده اند. شايد در اين فصل بيشترين ميزان مشورت را با شخصيت هاي سياسي و هم جناح ها و هم با افراد خبره در حوزه هاي مختلف و تخصصي داشته ايم.
نهاونديان تصريح کرد: همه اين رايزني ها به رييس جمهوري ارايه شده است. در نهايت آقاي روحاني با همان احساس مسئوليتي که در قبال راي مردم داشتند، تصميم مي گيرند. مردم مي توانند اطمينان داشته باشند ترکيب کابينه دولت دوازدهم گام بلندي در مسير تحقق آنچه که خواسته هاي مردم بوده است ، خواهد بود.
رييس دفتر رييس جمهوري در پاسخ به اين سوال که چند درصد کابينه تغيير مي کند، گفت: درصد بخواهيد بگيريم حدود 50 درصد به صحت نزديک است.
نهاونديان در پاسخ به اين سوال که براساس گمانه زني ها بخش اقتصادي بيشترين تغيير را در کابينه خواهد داشت گفت: آن چيزي که در انتخابات و بحث هاي انتخاباتي و سخنراني هاي رييس جمهور و نظرات مردم بود يک پيام بسيار روشن بود و اين که مردم جهت گيري دولت تبدير و اميد را تاييد کردند اما مردم سرعت بيشتر خواستند.
وي افزود: کشور در شرايطي است که برخي موانع بزرگ در آغاز دولت يازدهم سر راه بود برداشته شد . در بخش اقتصادي هم در قسمت هاي زيرساختي اقتصادي سرعت بيشتري را خواهيم داشت.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر ، مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت:کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند