Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی پر گل 4 بر صفر تیم فوتبال پدیده مقابل سپاهان که سنگین‌ترین شکست تاریخ لیگ برتر تیم اصفهانی را رقم زد، اظهار داشت: بردن سپاهان با 4 گل، شگفت‌انگیز است. این تیم فصل گذشته 3 بر صفر از ماشین‌سازی باخت اما تا حالا 4 گل نخورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به همین دلیل پیروز شدیم.

وی ادامه داد: گل زودهنگامی که زدیم، نقش مهمی در پیروزی ما داشت. گل دوم ما هم شیرازه سپاهان را از هم پاشید. در مجموع روز خوب ما بود و هر چه توپ روی دروازه سپاهان بردیم، وارد دروازه شد. از طرف دیگر بازی را به خوبی مدیریت کردیم و اجازه ندیدیم سپاهان حتی یک موقعیت جدی روی دروازه ما ایجاد کند.

مربی تیم فوتبال پدیده درباره جذب بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای مانند محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری تصریح کرد: قاضی در این دو بازی خیلی به ما کمک کرده و خلعتبری هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است. اصلا قبول ندارم که فوتبال این بازیکنان تمام شده است. ما بازیکنان جوان خوبی هم داریم که عملکرد خوبی داشته‌اند. به طور مثال میلاد کمندانی وقتی به زمین آمد تیم ما دوباره جان گرفت. محمدرضا خانزاده هم در پست غیر تخصصی خود خیلی خوب بازی کرد.

بادامکی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد بازیکنانی که در فصل گذشته نمایش خوب و قابل قبولی داشتند را تمدید کردیم و در حال حاضر تیم خوب و منسجمی داریم.

وی با اشاره به روند پر فراز و نشیب پدیده در فصل گذشته که با 5 پیروزی پیاپی همراه بود، گفت: ما می‌توانستیم تراکتورسازی را هم شکست دهیم و ششمین پیروزی متوالی را کسب کنیم. شایسته برد هم بودیم اما این اتفاق رخ نداد. اگر تراکتورسازی را می‌بردیم، می‌توانستیم حتی به سهمیه آسیایی فکر کنیم اما باخت مقابل تراکتورسازی، انگیزه بازیکنان را از بین برد.

مربی تیم فوتبال پدیده در پایان تأکید کرد: دیدار هفته سوم مقابل صنعت نفت می‌تواند عیار ما را مشخص کند و نشان دهد شخصیت و ثبات لازم را برای کسب نتیجه و قرار گرفتن در جمع مدعیان را داریم یا خیر.

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجزه پاکسازی مغز با مصرف خاکشیر (فیلم) انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم) خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم)

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد