Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اتباع خراسان‌رضوی از آغاز مرحله جدیدی از طرح سرشماری مهاجرین فاقد مدرک معتبر اقامتی خبر داد و گفت: این طرح از ۱۷ مردادماه آغاز می‌شود.

خبرنگار حوزه مهاجرین، خبرگزاری تسنیم: «محمد عجمی» مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی در ارتباط با جزئیات آغاز طرح تکمیلی سرشماری مهاجرین افغانستانی فاقد مدرک معتبر اقامتی اظهار کرد: طرح تکمیلی سرشماری از صبح سه‌شنبه 17 مرداد تا ششم شهریور ماه به مدت 20 روز کاری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار گروه از مهاجرین فاقد مدرک مشمول این طرح می‌شوند، دارندگان کارت آمایش یک تا 9، دارندگان گذرنامه با پروانه اقامت منقضی از تاریخ یکم فروردین ماه 1380 تا 22 فروردین ماه 1395، دارندگان برگه تردد نامعتبر و تاریخ گذشته و همچنین جاماندگان طرح اول سرشماری در این دوره سرشماری می‌شوند.

مشاور استاندار خراسان‌رضوی در حوزه مهاجرین خارجی گفت:مهاجرین فاقد مدرک مشمولین سه گروه اول از 17 مرداد ماه با مراجعه به دفاتر کفالت نسبت به نوبت‌گیری اینترنتی اقدام کنند اما جاماندگان سرشماری دوره نخستبه شکل اینترنتی نوبت‌دهی نمی‌شوند و فقط باید با در دست داشتن مدارک به دفاتر کفالت حضوری مراجعه کنند.

عجمی ادامه داد: جهت نوبت‌گیری اینترنتی فقط نیاز است سرپرست خانوار با در دست داشتن اصل مدرک اقامتی نامعتبر به دفاتر کفالت مراجعه کند، بهای هر نوبت 6 هزار تومان بوده و در برگه‌های نوبت‌دهی درج می‌شود که جهت سرشماری در چه تاریخی و به کدام دفتر کفالت مراجعه شود، همچنین این نکته لازم به ذکر بوده که ثبت اطلاعات پس از نوبت‌دهی از تاریخ 27 مرداد ماه تا ششم شهریور صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: گرچه در مرحله نوبت‌دهی اینترنتی نیاز به حضور همه اعضای خانواده نیست اما در مرحله ثبت اطلاعات باید همه افراد خانواده جهت درج اطلاعات، عکس‌برداری و انگشت نگاری حضور داشته باشند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی یادآور شد: جاماندگان طرح سرشماری اول فقط از تاریخ یکم تا ششم شهریور ماه به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

عجمی در ادامه عنوان کرد: ذکر این نکته حائز اهمیت بوده که تحت هیچ شرایطی کپی مدرک تاریخ گذشته در سرشماری قابل قبول نیست و مهاجرین در صورت داشتن اصل مدرک منقضی خود(گذرنامه، کارت آمایش و برگه تردد) نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: داشتن اصل مدرک به همراه نوبت اخذ شده در هنگام ثبت اطلاعات ضروری است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان‌رضوی گفت: باز هم تاکید می‌شود طرح سرشماری به منظور مدرک‌دار شدناین افراد نیست و فعلا در مورد اینکه چه مدرکی به آنها داده شود تصمیمی اتخاد نشده، همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت بوده که مهاجرین جهت نوبت‌گیری به هیچ عنوان به کافی نت‌ها مراجعه نکرده و فقط به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ما را در تلگرام، فیسبوک و توئیتر دنبال کنید.

R36461/P36461/S8,87,91,94/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • اجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری