Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@02:45:59 GMT

بزرگترین بدهکار بانک‌ها کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۱۴۹۷

روایت رسمی بانک مرکزی از خلاصه دارایی ها و بدهی های سیستم بانکی در اردیبهشت 96 نشان میدهد که بدهی بخش دولتی به بانک ها کماکان سیر صعودی دارد.

به گزارش تسنیم، روایت رسمی بانک مرکزی از خلاصه دارایی ها و بدهی های سیستم بانکی در اردیبهشت ۹۶ نشان میدهد که بدهی بخش دولتی به بانک ها کماکان سیر صعودی دارد.

بدهی بخش دولتی به سیستم بانکی از اردیبهشت 95 تا اردیبشهت 96 معادل 22.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد و از اسفند 95 تا اردیبهشت 96 معادل 5.1 درصد رشد داشته است.مجموع بدهی دولت و شرکت های دولتی به سیستم بانکی در اردیبهشت ماه امسال معادل 2308.6 هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

از مجموع بدهی بخش دولتی به بانک ها 2000.1 هزار میلیارد ریال مربوط به دولت (اوراق مشارکت) و 308.5 هزار میلیارد ریال مربوط به شرکت ها و موسسات دولتی بوده است.

گفتنی است بدهی بخش غیردولتی به بانک ها در تاریخ موردگزارش 9220.6 هزار میلیارد ریال اعلام شده که این رقم نسبت به اردیبشهت 95 از رشد 22.8 درصدی و نسبت به اسفند 95 از رشد 0.5 درصدی برخوردار بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان

با توجه به حذف ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان در برخی از بانک‌ها اگر هنگام خرید اشخاصی به طور عمد و یا غیرعمد اقدام به برداشت کمتر از ۳۰ هزار تومان کنند کاربر از آن مطلع نخواهد شد و این معضل کاربران را گلایه‌مند کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بانک‌ها چند سالی هست که برای پیامک شرط می‌گذارند که مثلا کم‌تر از ۵۰ هزار تومان و یا ۳۰ هزار تومان پیامک ارسال نمی‌شود و این دست سارقان فضای مجازی را بازتر می‌کند. لطفا پیگیری کنید.  

منبع: زهره صاحبی - شهروند خبرنگار 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد