Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@23:14:30 GMT

ممیزی شاخص های عملکردی HSE در بندر امام خمینی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۸۰۳۰

ممیزی شاخص های عملکردی HSE در بندر امام خمینی

تین‌نیوز |

ممیزی شاخص های عملکردی بندرامام خمینی(ره) در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) براساس الزامات استانداردهای مدیریتی روز جهان با حضور تیمی مرکب از ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی طی مردادماه سال جاری صورت پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به حضور ممیزان سازمان بنادر و دریانوردی متشکل از کارشناسانی از بنادر شهید رجایی، باهنر و آبادان اظهار داشت: کارشناسان ممیز، طی این فرآیند، میزان انطباق کلیه فرآیندهای حاکمیتی، اصلی، پشتیبانی و مدیریتی و عملکرد مرکز ایمنی و آتش نشانی بندرامام خمینی(ره) را براساس استانداردها و الزامات درون سازمانی و بین المللی مقایسه کرده و ضمن بررسی مستندات موجود، گزارش یافته های خود را ارائه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش در ادامه افزود: شورای عالی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) در این مجتمع بزرگ بندری متشکل از مدیران ارشد این اداره کل و کمیته های فرعی متعدد، تلاش نموده با برگزاری نشست های ادواری و الزام کلیه فعالین در این مجتمع بندری، تمامی الزامات و استانداردهای مدیریتی مرتبط با حوزه های مذکور را به طور کامل پیاده سازی و اجرا نمایند و در این راستا نیز موفق شده ضمن ارتقاء آموزش نیروهای انسانی و تمهید زمینه های لازم، خطاهای انسانی و حوادث را به حداقل برساند.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور این تیم ممیزی در این مجتمع بندری بیان داشت: به دنبال دقت نظر این تیم در کشف و یافتن نقاط قابل بهبود، زمینه ی مناسب برای شناسایی کاستی ها و گسترش پوشش الزامات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی و تقویت تلاش ها در این راستا فراهم می گردد.

معاون اداری و مالی تصریح کرد: وسعت این مجتمع بندری به عنوان بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی بندری و حضور فعالانه بخش خصوصی در آن موجب شده برای پیاده سازی الزامات و استانداردهای مربوطه ضمن بهره گیری از توان بخش خصوصی، شاهد هم افزایی این بخش برای پوشش گسترده ی الزامات و مقررات در این حوزه باشیم.

یادآور می شود تیم ممیزی شاخص های عملکردی حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پایان سه روز بازدید و بررسی خود، طی نشستی با بیان گزارشی از نقاط مثبت، قابل بهبود و برخی از نقاط ضعف ها، از اهتمام مدیران ارشد به این موضوع و همکاری بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تشکر نمودند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد