Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:43:33 GMT

ایسنا همواره رسانه ای امانتدار بوده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۲۵۴۶

مشاور رئیس دانشگاه اصفهان گفت: ایسنا همواره در پوشش خبر رعایت امانتداری را کرده است. زحمات در خبرگزاری دانشجویی بیشتر است زیرا با هزینه کم، کار بسیار بزرگی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدرضا ایروانی امروز (سه شنبه) در بازدید از خبرگزاری ایسنا- منطقه اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا تاکنون پوشش خبری خوب و شایسته‌ای از دانشگاه داشته است و خبرسازی واقعی در دانشگاه است، اظهار کرد: دانشگاه اصفهان با سابقه تاریخی و تنوعی که به عنوان دانشگاه جامع دارد یک منبع خوب خبری برای ایسنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانشگاه اصفهان با جمعیت دانشجویی حدود 15 هزار نفر که نیمی از آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و هر یک از دانشجویان پایان نامه‌هایی با موضوع روز دارند و خوراک خوبی برای تهیه خبر هستند و جامع بودن رشته‌های علمی ـ فرهنگی و فنی مهندسی فرصت خوبی را برای ایسنا به عنوان تولید کننده خبر و دانشگاه به عنوان منبع خبر ایجاد کرده است.

دبیر هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان با بیان اینکه از زمان راه اندازی ایسنا اخبار دانشگاه پوشش خوبی داشته و ایسنا در صدر پوشش اخبار علمی است، گفت: با توجه به حجم خبرهای دانشگاه این خبرها قابلیت رشد دارد و امید است این واقعیت بیشتر و بهتر تقویت شود.

ایروانی با بیان اینکه ایسنا همواره در پوشش خبر رعایت امانتداری را کرده است، اظهار کرد: زحمات در خبرگزاری دانشجویی بیشتر است زیرا با هزینه کم، کار بسیار بزرگی انجام می‌گیرد.

خبرنگاران صادق، موفق تر هستند

هم‌چنین، ‌معاون اداری مالی دانشگاه اصفهان گفت: خبرنگاری مسئولیتی خطیر و یکی از شغل‌های بسیار سخت است و مراقبت شدیدی می‌طلبد زیرا دنیا و آخرت تنها با یک جمله از دست می‌رود.

میرخانی اظهار کرد: خبرنگار باید واقعیت را اعلام کند اما باید توجه داشت که اگرچه برخی واقعیت‌ها باید در سطح جامعه بیان شود اما برخی دیگر باید تنها در سطح نخبگان مطرح شود تبعات انتشار آن‌ها بر عهده خبرنگار است.

وی با بیان اینکه خبرنگار انسانی مقاوم است، گفت: با توجه به جامعه جهانی کنونی بسیاری افراد خبرگزاری‌ها را می‌خرند در حالی که خبرنگاران جوانی که خلوص و صداقت در خبر آنها بیشتر است موفق خواهند بود.

هم‌چنین، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: خبرنگاری می‌تواند باعث ایجاد امنیت و یا نا امنی در جامعه باشد و اوضاع کشور را آرام و یا متشنج کند.

علی اکبر کجباف افزود: خبرنگاری علاوه بر اینکه یک شغل است اما حرفه‌ای کاملا تخصصی است و خبرنگار باید بر بسیاری از امور کاملا مسلط باشد.

دور اندیشی مشی خبرگزاری ایسنا است

هم‌چنین، معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دور اندیشی مشی خبرگزاری ایسنا بوده است و امیدوارم که این پرچم داری را تا پایان ادامه دهد.

حجت الاسلام جعفر شاه نظری اظهار کرد: خوشبختانه در میان رسانه‌ها خبرگزاری ایسنا رعایت امانت داری را کرده است و جز رسانه‌های امانت دار است. امانت داری رسالت مهم یک رسانه است و به نگارش درآوردن آنچه که به وقوع پیوسته امر بسیار مهمی در خبررسانی است.

وی افزود: دور اندیشی مشی خبرگزاری ایسنا بوده است و امیدوارم که این پرچم داری را تا پایان ادامه دهد. امید است با معاونت فرهنگی و دانشجویی روابط بیشتری داشته باشد.

شاه نظری افزود: صداقت و امانت داری و درست رساندن خبرهای امتیاز بزرگی است که ماندگاری را ایجاد می کند متاسفانه برخی خبرها با واقعیت فاصله بسیاری دارد.

دبیر هیئت رئیسه دانشگاه اصفهان خبرهای سریع و به روز و گسترده از ویژگی های مثبت رسانه‌های بزرگ است، افزود: اینگونه رسانه ها دارای آرشیوی عجیب، بزرگ و منظم هستند که از دهه‌های مختلف فیلم‌ها و مستندهایی دارد.

شاهنظری افزود: خبرنگاران افرادی ماهر، توانمند و پراطلاع هستند و ذهنی فعال و دقیق در پشت پرسش های آن‌ها است و دستگاه‌ها باید به این سمت بروند که خبرنگارانی با این اطلاعات تربیت کنند.

دقت، سرعت و امانتداری رسالت ایسنا است

هم‌چنین، در این بازدید محمود مراثی- رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اظهار کرد: دقت، سرعت و امانتداری و تابانیدن نور به تاریکی‌های موجود در جامعه و ارائه نقاط مثبت و منفی برای تقویت نقاط مثبت و بررسی نقاط منفی رسالت ایسنا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی

روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکا که برای آزادی فلسطین درحدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075842 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج