Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@23:00:27 GMT

خبر تجاوز به دختربچه‌ای ۳ ساله در مشهد تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۲۶۷۸

محمد بوستانی، در خصوص شایعه خبر تجاوز به دختربچه‌ای سه ساله در مشهد که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، اظهار کرد: این پرونده حدود یک ماه پیش در پلیس آگاهی مطرح شده است، خانواده مبینا او را در پارک پردیس گم کرده و پس از حدود سه ساعت پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: آنان پس از پیدا شدن مبینا به دلیل مشاهده خون روی لباس‌های او به دادسرا و پلیس آگاهی مراجعه داشته‌اند که طبق بررسی‌های پزشک قانونی هیچ تجاوزی صورت نگرفته و طبق گفته مبینا علت خونی که روی پای او بوده افتادن از تاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: در پرونده مبینا بحث آدم‌ربایی و تجاوز مطرح نبوده است به همین دلیل خود خانواده هم تمایل به پیگیری این ماجرا نداشته‌اند.

بوستانی یادآور شد: اگرچه در این اواخر پرونده‌هایی نظیر ملیکا، بنیتا و آتنا در جامعه مطرح شده است، اما باید گفت در این زمینه‌ها وضعیت نگران‌کننده‌ای وجود ندارد که به طور مثال بگوییم آدم‌ربایی کودکان به شکل سازمان‌یافته انجام می‌شود، بسیاری از این اتفاقات به دلیل بی‌توجهی خانواده‌ها رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: به طور مثال در ماجرای بنیتا اگر خانواده به توصیه پلیس که عنوان می‌کند هنگام بستن در پارکینگ و خروج از خودرو باید ماشین خاموش و سویچ برداشته شود، توجه می‌کردند شاید این اتفاق رخ نمی‌داد.فرمانده انتظامی مشهد با تاکید بر اینکه با برخی از مراقبت‌ها و پیشگیری‌ها می‌توان جلوی بسیاری از اتفاقات ناگوار را گرفت، افزود: اینکه کودکان طلا و جواهر داشته باشند، عاملی تحریک‌کننده برای مجرمان است و خانواده‌ها باید به شدت از این موضوع پرهیز کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم فوتسال بانوان از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود که از سوی فروزان سلیمانی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به شرح زیر اعلام شد:

مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، نگار سادات یعقوبی، مریم سید، مبینا پروینی (تهران)

هما آقایی پور، معظمه سنجری (کرمان)

سحر زمانی، نازنین استکی فر (اصفهان)

فاطمه رحمتی، محدثه محمدی (زنجان)

فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی پور، زهرا کیانی منش (خوزستان)

مارال ترکمان (البرز)

مهتاب بنایی (فارس)

نسترن مقیمی، کیمیا رحیمی نیا، نسرین قمی (مازندران)

فاطمه حسینی (خراسان رضوی)

سارا شیربیگی (کرمانشاه)

مهدیه محمودی نیا (کهگیلویه و بویراحمد) زینب امیری (چهارمحال بختیاری)

کد خبر 6096287

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند