Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛همزمان با دومین دوره از مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای زندانیان سراسر کشور که به میزبانی استان یزد در حال برگزاریست، رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور مشاور عالی این فدراسیون را از پیشکسوتان یزدی انتخاب و منصوب کرد.

جوهری رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در این مراسم به پاس سوابق و تلاش‌های ارزشمند و شبانه روزی احمد جعفرپور (پدر معنوی ورزش پهلوانی استان یزد)، طی حکمی او را به سمت مشاور عالی فدراسیون منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است این اقدام ارزشمند هدیه خوبی در این مسابقات به جامعه ورش پهلوانی کشور از سوی رئیس این فدراسیون است و زمینه بهره مندی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را از سوابق چندین ساله یکی از پیشکسوت‌های شاخص این حوزه را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ص

مشاور عالی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند