Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه دوست ندارم امتیازات خانگی را از دست بدهیم، بعد از گل اول به پدیده روی به بازی بسته رو آوردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل گسترش فولاد، اظهار داشت: من اولاً به همه دوستان عزیز خبرنگار تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست مریزاد به شما می‌گویم بابت این همه زحماتی که می‌کشید. این پیروزی را به خبرنگاران تقدیم می‌کنم. بازی به نظرم بازی خوبی بود. با توجه به اینکه دوست ندارم امتیازات خانگی را از دست بدهیم، بعد از گل اول به بازی بسته رو آوردیم.

وی به تمجید از مرتضی اسدی، مدافع کهنه‌کار خود پرداخت و گفت: مرتضی (اسدی) مهره‌ای است که در طول بازی تأثیر می‌گذارد. شما می‌توانید تأثیر او را نه تنها در خط دفاع بلکه در طول بازی و روی تک‌تک بازیکنان ببینید، چون اسدی به معنای واقعی یک رهبر تمام عیار است. ما اسدی را در دیدار هفته گذشته با سایپا نداشتیم، اما با بازگشت او دیدید که چقدر سازمان‌یافته دفاع می‌کردیم. مشکلی که ما داریم این است که نفرات‌مان کم هستند. ما فقط 14، 15 بازیکن بزرگسال داریم و امسال هم توانستیم فقط شش بازیکن لیگ برتری به تیم‌مان اضافه کنیم. البته ما چاره‌ای هم نداریم و من از همه بازیکنانم راضی هستم.

ادامه دارد ...

R1443/P1015145/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان

شکایت باشگاه سپاهان بابت مهاجم خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کمیته انضباطی رد شد.

طرفداری | تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در روز بیستم فروردین ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده آبادان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد اما باشگاه سپاهان بابت استفاده رقیب از مهاجم غیرمجاز شکایت کرد. کمیته انضباطی رای خود را در این پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

«در خصوص شکایت باشگاه سپاهان علیه باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای ابوباکار تراولی در بازی مورخ 1303/1/20 دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با این توضیح که بر اساس بند 2-2-2 دستورالعمل جذب مربیان و بازیکنان خارجی در صورت تمایل تیم‌های داخلی در به کارگیری بازیکنان خارجی آفریقایی غیر مطرح در بند 2-2 لازم است بازیکنی که در دو سال قبل از انعقاد قرارداد با تیم ایرانی سابقه حداقل 4 بازی رسمی و دوستانه ملی در کارنامه خود دارد برگزیده شود و بازیکن مذکور نیز با توجه به اینکه گامبیایی می‌باشد مشمول این مقررات بوده در حالی که فاقد چنین سابقه‌ای می‌باشد و تعداد بازی ملی او طی دو سال اخیر تنها دو عدد بوده است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات باشگاه صنعت نفت آبادان و نیز پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و همچنین پاسخ استعلام صورت گرفته از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال کشور سوئد و اصله به این کمیته طی نامه شماره 140311431 مورخ 1403/1/28 که بیانگر وجود سابقه 9 بازی در سال 2022 و 2 بازی در سال 2023 برای بازیکن مورد شکایت در لیگ فوتبال کشور سوئد می‌باشد و نیز ITC مورخ 5 مارچ 2024 صادره از کشور سوئد در خصوص این بازیکن و با لحاظ اینکه طبق بند -2-5-2 از دستور العمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی مصوب 1400/5/17 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حاکم بر موضوع می‌باشد آن دسته از بازیکنانی که در دو فصل گذشته مسابقات برخی کشورهای اروپایی از جمله سوئد در صورتی که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند می‌توانند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد نمایند در نتیجه بازیکن ابوبا کار تراولی نیز مشمول این بند از دستورالعمل بوده و قرارداد منعقده با ایشان نیز منطبق با مقررات ابلاغی تشخیص و در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف موضوع ماده 61 مقررات انضباطی مسند به ماده 95 این مقررات حکم بر برائت صادر می‌گردد.

در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه صنعت نفت و بازیکن آقای ابوباکار تراولی با طرح ادعای مشابه فوق نیز با توجه به اینکه بازی دو تیم در تاریخ 1402/12/17 برگزار و شکایت باشگاه نساجی بر اساس استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ در تاریخ 1403/1/15 مطرح شده است در نتیجه صرف نظر از صحت و سقم موضوع به لحاظ طرح شکایت خارج از مهلت مقرر 24 ساعت مستند به مواد 25  و 90 مقررات انضباطی قرار توقف رسیدگی صادر می‌گردد. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظر خواهد بود.»

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار