Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:02:23 GMT

جلالی انتصاب ساجدی‌نیا و رحیمی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۶۳۹۱۸

جلالی انتصاب ساجدی‌نیا و رحیمی را تبریک گفت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، انتصاب سردار ساجدی نیا به‌ عنوان معاون عملیات و سردار رحیمی به‌عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک سردار غلامرضا جلالی به سردار ساجدی‌نیا به شرح زیر است:

«سردار سرتیپ پاسدارحسین ساجدی‌نیا

انتصاب جنابعالی را به عنوان معاون عملیات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده واز درگاه ایزد منان مزید توفیقات الهی را در دوران تصدی مسئولیت جنابعالی در جهت خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در راستای رشد و تعالی نظام اسلامی،عموم مردم شریف ایران را مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌تردید با درایت، تدابیر و اندیشه، تلاش و اقدامات شجاعانه شما شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و... در سطح کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه امنیت شهری و شهروندی با تاکید بر کرامت انسانی شهروندان و ایجاد همگرایی فرهنگی و اجتماعی میان شهروندان شهر باشیم.»

وی همچنین در پیامی دیگر خود خطاب به سردار رحیمی نوشت:

«با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به فرماندهی پلیس تهران بزرگ را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

توفیقات روزافزون حضرتعالی در پناه ایزد منان و توجه حضرت ولی‌عصر (عجل اللّه تعالی فرج الشریف) تحت فرمایش‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز را خواستارم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۶۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

 سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس‌جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت