Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی اصفهان گفت: گام دوم سرشماری اتباع بدون مدرک یا دارای مدرک تاریخ گذشته از ۱۷ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه امسال در دفاتر کفالت اجرا می‌شود.

مهدی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون اجرای طرح سرشماری اتباع بدون مدرک یا مدرک تاریخ گذشته اظهار داشت: این طرح از بهمن ماه سال گذشته در 2 گام آغاز و درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در گام نخست که از بهمن سال گذشته انجام شد چند گروه را در برمی‌گرفت، افزود: این گروه‌ها شامل ثبت نام دانش‌آموزان اتباع بدون مدرک در مدارس کشور، زنان ایرانی که با مهاجران افغانستانی بدون مدرک ازدواج کرده و دارای فرزند بودند، افرادی که یک نفر از خانواده آن‌ها مدرک داشت و دیگر افراد بدون مدرک بود برای مثال خانمی که مدرک داشت اما همسر و فرزندانش نداشتند و گروه آخر هم افراد دارای گذرنامه خانواری بود.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی اصفهان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این افراد در گام اول سرشماری شدند و در حال حاضر در گام دوم جاماندگان مرحله قبل هم سرشماری می‌شوند.

وی با اشاره به گام دوم سرشماری بیان کرد: این مرحله از سرشماری از 17 مرداد ماه آغاز و تا 10 شهریور امسال اجرا می‌شود.

سلیمانی افزود: این گام از طرح سرشماری شامل حال افراد دارای مدرک تاریخ گذشته یعنی افرادی که از سال 80 به بعد دارای کارت اقامت تمدید نشده، گذرنامه یا کارتی که ویزای آن تمدید نشده، می‌شود.

وی پیرامون نحوه سرشماری این افراد گفت: در گام دوم این افراد باید ابتدا برای نوبت‌دهی به دفاتر کفالت مراجعه و سپس سرپرست خانوار به همراه تمام اعضا در نوبت مقرر برای انگشت‌نگاری و عکس‌برداری در دفاتر حاضر شوند و در نهایت رسید حضورشان را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی اصفهان در مورد ارتباط با دفاتر کفالت اظهار داشت: دفاتر کفالت، دفاتر بخش خصوصی حوزه اتباع خارجی است که در استان اصفهان 24 دفتر کفالت وجود داشته و آدرس و شماره تماس آن در سایت دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی قرار دارد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۸۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • کارگران رکن تولید هستند
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد