Web Analytics Made Easy - Statcounter

36 میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در قالب طرح های اشتغال روستائی در استان اردبیل پرداخت می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جلسه کمیته استانی ارتقای اقتصادی و مشارکت های مردمی و تسهیلات در بافت های ناکارآمد گفت: مرحله اول آن به مبلغ 16 میلیارد تومان در حال پرداخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی افزود: تاکنون بیش از 4 میلیارد تومان از سهم استانی این تسهیلات با معرفی دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری اردبیل در قالب اجرای طرح های پرورش دام وطیور و آبزیان و صنایع دستی روستائی پرداخت شده است و برای جذب حداکثری اعتبارات پیش بینی شده، متقاضیان به بانک عامل معرفی شده اند.معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح های اشتغال خانگی جزِء الگوهای موفق اشتغال زائی است بر اهتمام ویژه بهزیستی برای توسعه و اجرای این طرح ها در بین افراد تحت پوشش خود تاکید کرد.به گزارشخبرگزاری صدا و سیمااردبیل/ رئیس کمیته ارتقای اقتصادی و مشارکت های مردمی استان اردبیل، آموزش و پرداخت تسهیلات را دو قطب مهم اشتغال دانست و گفت: باید قبل از پرداخت تسهیلات، توانمندی های افراد را با ارائه آموزش های لازم و مهارت افزائی ارتقاء داد تا با اجرای طرح های اشتغالزائی دچار مشکلات نشوند.عباسی با اشاره به سفر اخیر مدیران اقتصادی استان اردبیل به قلعه گنج کرمان گفت: بررسی نیازهای شهرستان قلعه گنج و اولویت بندی آن و اجرای طرح های متناسب با شرایط اقلیمی و محیطی منطقه از عوامل موفقیت بنیاد علوی در اجرای طرح توسعه قلعه گنج است که باید در استان اردبیل نیز مورد توجه قرار گیرد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین