Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تسلیت بابت از دست دادن همکاری زحمت کش در حوزه بخش خصوصی شهرستان آمل به اهداف این نشست پرداخت و اظهار داشت: باید در این نشست ها مشکلات و چالش های جدی مطرح شود و با خرد جمعی بتوان رویکرد مناسب در برخورد با این معضل را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه آموزش بخش خصوصی و آموزشگاه های آزاد به عنوان یکی از بال های توانمند آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد: باید از الگوهای نادرست و قدیمی پرهیز کرد و با شناسایی الگوهای نوین شغلی و تدوین استاندارد های آموزشی مناسب در مسیر گام برداریم.
رضا گرزین ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون علم و تکنولوژی وتبع آن ایجاد شدن بستره های فراوان برای آموزش مهارت های مرتبط با آن باید خلاقیت و نوآوری را سر منشاء کار خود قرار دهیم.
وی همچنین با تاکید بر لزوم هم افزایی با بخش دولتی تصریح کرد: با افزایش کیفی آموزش های مهارتی می توانید با آموزش های موازی و غیر مجاز مقابله کرد و در این مسیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از بخش خصوصی حمایت خواهد کرد.
دکتر الیراوی نیز در این نشست با اشاره به تاریخچه مردم قهرمان استان مازندران اظهار داشت: به خود می بالیم با کسانی کار میکنیم که میراث دار قهرمانانی هستند که در تاریخ این سرزمین نقش به سزایی داشته اند و وظیفه خطیر آنان را در سنگر مهم آموزش پی گرفته اند.
وی با تاکید بر مسئولیت پذیری و کیفیت بخشی آموزش ها افزود: این دو شاخص مهم رمز کلیدی برای بهبود شرایط جذب کارآموز است.
وی همچنین با دعوت کردن موسسین و مدیران آموزشگاه های آزاد را به طراحی برنامه ها، استاندارد ها، الگو جدید شغلی در زمینه های مختلف بازار کار با توجه رویکرد ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دکتر سازگار نژاد، و تاکید ایشان به لزوم توجه به بخش خصوصی تصریح کرد: آموزشگاه های آزاد باید فعالیت بیشتری در زمینه برگزاری کلاس های آموزش، همایش ها، آموزش ضمن کار و بازرسی ها و ... داشته باشند.
رییس هیات مدیره کانون آموزشگاه های ازاد افزود: در مدت 1 سال تلاش های زیادی شد تا برخی از فرایند ها و دستورالعمل ها جهت بهره وری کار تسهیل یابد.
شایان ذکر است در این جلسه معافی، رییس کانون آموزشگاه های آزاد استان مازندران در این نشست گزارشی از فعالیت های کانون استان ارائه داد و منتخبین روسای انجمن های صنفی نیز نقطه نظرات خود را در این نشست مطرح کردند.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۹۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،سه دانش آموزان نیشابوری در اقدامی زیبا و ابتکاری ماکت خودرو عملیاتی آتش نشانی را در قالب یک برنامه درسی و علمی طراحی و اجرا کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در جلسه‌ای که به منظورقدردانی از این دانش آموزان مبتکر برگزار شده بود، گفت: جای بسی خوشحالی است که فعالیت‌ها و اقدامات خدمتگزاران سازمان آتش نشانی مورد توجه و عنایت دانش آموزان و آینده سازان شهر عزیزمان نیشابور بوده و در راستای تکالیف درسی و علمی خودشان به این سازمان هم توجهی ویژه داشته اند.

ابوالفضل اسدی افزود: قطعا برای طرح‌های بعدی و کاملتر این عزیزان و سایر دانش آموزان مدارس نیشابور آماده حمایت و پشتیبانی کامل هستیم و این بهترین مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان جهت ایده پردازی‌های بزرگتر و توجه به سازمان آتش نشانی در همه ابعاد است.

وی گفت: دانش آموزان آرتین بکاییان و امیر رضا عمارلو از آموزشگاه امام حسین (ع) و آنیتا زرگرانی از آموزشگاه پدران آسمانی، سه دانش آموز خوش ذوق پایه هفتم هستند که ماکت خودرو عملیاتی آتش نشانی را در قالب یک کار گروهی طراحی و ساخته اند.

وی افزود: این دانش آموزان حدود یکماه زمان صرف ساختن این ماکت کرده اند و خودروی ساخته شده با استفاده از کنترل دستی توانایی حرکت به جلو و عقب، پاشیدن آب و دارای جعبه کمک‌های اولیه، آژیر اعلام خطر با چراغ‌های هشدار دهنده و کاملا ابتکاری طراحی شده است.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است