Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:33:25 GMT

نعمتی: زنگنه توانسته بازار نفت را یک کاسه کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۰۴۶۸۷

نعمتی: زنگنه توانسته بازار نفت را یک کاسه کند

سخنگوی هیات رییسه مجلسدرباره عملکرد وزیر نفت گفت: زنگنه اقدامات خوبی در تولید و فروش نفت داشته که توانسته است بازار نفت را یک کاسه کند.با توجه به اقدامات مناسب زنگنه در وزارت نفت جز وزرای موفق دولت یازدهم است و ضروری است در دولت دوازدهم حضور داشته باشد.

بهروز نعمتیدرباره تیم اقتصادی دولت گفت: من درباره افراد نظری نمیدهم و اگر درباره آقای بیطرف هم پاسخی ندادم به جهت این است که نمی دانم در آینده چه وضعیتی پیش می آید اما به طور کلی تیم اقتصادی دولت نیازمند لیدر و رهبر واحدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اقتصادی دولت باید لیدر داشته باشد

وی در ادامه افزود: هر یک از افرادی که برای کابینه معرفی شده اند دارای پتانسیل بسیار بالایی هستند اما اگر جمع کننده و در واقع برآیند این کار مثبت ارزیابی نشود که به نظرم نمی شود این نشات گرفته از این است که مدیریت واحدی وجود ندارد و پیش بینی برای این موضوع باید اتفاق بیفتد.

نعمتی در ادامه گفت: نمی دانم قرار است چگونه این موضوع را در دولت حل کنند اما بالاخره یک نهادی حال وزارت اقتصاد، وزارت نیرو، وزارت نفت یا وزارت صنعت و یا حتی بانک مرکزی میتواند این نقش را ایفا کند.

وی درباره عملکرد وزیر نفت گفت: زنگنه اقدامات خوبی در تولید و فروش نفت داشته که توانسته است بازار نفت را یک کاسه کند. با توجه به اقدامات مناسب زنگنه در وزارت نفت جز وزرای موفق دولت یازدهم است و ضروری است در دولت دوازدهم حضور داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، همچنین گفت: زنگنه تلاش خوبی برای حفظ سهمیه واقعی ایران در اوپک داشت. در یک بازه زمانی ایران در مجموعه اوپک از حداقل تولید و صادرات برخوردار بود، که هم اکنون با درنظر گرفتن میعانات بیش از ۳ میلیون و۸۰۰ هزار بشکه تولید ایران بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

چیت چیان نتوانست در زمینه بحران آب موفق عمل کند

نعمتی ادامه داد:این موضوع که زنگنه برای شرکت های داخلی و خارجی انگیزه ایجاد کرده که کار را پیش ببرند سبب شده نمره قابل قبولی را در بدنه دولت دریافت کند و نمره آن بالای ۱۸ است.

وی در خصوص اقدامات چیت چیان در دولت یازدهم، یادآور شد: مجلس به چیت چیان کمک های فراوانی کرد، اما آنگونه که باید و شاید نتوانست موفق عمل کند، چراکه موضوع بحران آب که امروز در کشور یک موضوع جدی است،می طلبید چیت چیان در این زمینه تلاش بیشتری کند، اما متاسفانه در این زمینه نتوانست آنگونه که شایسته و بایسته بوده تلاش کند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۰۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است