Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: هميشه براي استقلال احترام زيادي قائل بوده‌ام اما دوست نداريم به اين تيم امتياز بدهيم.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، علي دايي در نشست خبري قبل از ديدار تيمش برابر استقلال در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما فردا (پنج‌شنبه) بازي خيلي سنگيني را مقابل استقلال در پيش داريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هميشه احترام خاصي براي اين تيم و هوادارانش قائل بوده‌ام. مطمئنا بازي فردا بازي حساسي براي هر دو تيم است. ما به هيچ عنوان دوست نداريم امتياز از دست دهيم.

او افزود: ما تيم جوان و خوبي را در اختيار داريم که بازيکنانش درحال هماهنگ شدن هستند. در اين هفته خوب تمرين کرديم. تنها به سه امتياز فکر مي‌کنيم و اگر اتفاق خاصي نيفتد بازي خوبي را مي‌بينيم.

بارسلونا هم مالکيت توپ دارد اما نقطه ضعف هم دارد

سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که آيا برنامه‌اي براي مهار استقلال دارد، گفت: بارسلونا هم مالکيت توپش بالا است ولي مي‌بينيم که رئال بهتر از بارسلونا در اين سال‌ها نتيجه گرفته است. مالکيت مهم است ولي ما روي اين مساله کار کرده‌ايم. مي‌خواهيم با يک بازي خوب سه امتياز را بگيريم. هر تيمي نقاط ضعف و قدرت دارد. ما روي نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکناني که خواسته به سايپا آمده‌اند، گفت: بازيکناني که مي‌خواستيم، مبالغ‌شان خيلي بالا بود. برخي از اين بازيکنان به باشگاه‌هايي رفته‌اند که دو برابر پول ما را مي‌دادند. به نظرم موفقيت فعلي ما مرهون زحمات کارگران و مديرعامل و بازيکنان است.

دايي درباره ماجراي کودکي که دست او را بوسيد، گفت: من آنجا اعتقاد قلبي‌ام را گفتم. به چيزي که اعتقاد داشته باشم، آن را مي‌گويم. تنها کساني که شايسته‌اند تا دستشان بوسيده شود، پدر و مادر هستند. من اصلا نمي‌دانستم که کسي فيلم‌برداري مي‌کند. اگر مي‌دانستم صحبتي نمي‌کردم. در آن لحظه مجبور شدم آن صحبت را بکنم.

وي در ادامه بيان کرد: من خودم را اسطوره نمي‌دانم. اهل تظاهر و ريا نيستم و هميشه هم يک رو بوده‌ام. از خدا مي‌خواهم که هميشه همين‌گونه باشم. کساني که مردم آنها را دوست دارند، مسئوليت‌شان خيلي سنگين است. متاسفانه تا کسي کار بدي بکند، به همه ربطش مي‌دهند. مثلا يک حاج آقايي خطا کند مي‌گويند اسلام خطا کرده است. قشر ما مي‌تواند در سالم‌سازي جامعه نقش داشته باشد.

ميناوند قصد توهين به استقلالي‌ها نداشت

او در پاسخ به سوالي درباره اظهارات ميناوند عليه منصوريان و رحمتي هم گفت: هر کسي مسئول اعمال و گفتار خودش است. من نمي‌توانم روي اين مساله نظري بدهم اما عکس‌العمل‌هاي زشتي که در فضاي مجازي به من نشان دادند، اصلا شايسته فرهنگ ما ايراني‌ها نيست. در هيچ جاي دنيا چنين چيزي را نمي‌بينيد. اگر آقاي ميناوند نظر خودش را گفته و متاسفانه استقلالي‌ها توهين تلقي‌اش کرده‌اند، چه ربطي به خانواده و پسرش دارد؟ مهرداد نبايد اين‌گونه صحبت مي‌کرد. گزارشگر اصرار مي‌کند که ميناوند صحبتي بکند، چرا گردن مهرداد مي‌اندازيد؟ من مطمئنم که او قصد توهين نداشته و تنها چون شوخ طبع است اين حرف را زد. چرا گزارشگر اين همه اصرار مي‌کند؟ اصلا کار درستي نبود و پاسخ استقلالي‌ها هم در فرهنگ ما مورد قبول نيست. اگر ميناوند حرفي زده با خود او کار داشته باشيد، به خانواده‌اش چه کار داريد؟

فرقي ندارد کجا با استقلال بازي کنيم

سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که چقدر باشگاهش به استانداردهاي AFC رسيده است، گفت: اين را بهتر است مديران سايپا جواب دهند نه من. در کل سايپا از باشگاه‌هايي است که از قديم اصول حرفه‌اي را رعايت کرده و فکر نمي‌کنم اين باشگاه مشکل مجوز حرفه‌اي‌گري داشته باشد. اگر اين مساله اجرايي شود، باشگاهي مثل نفت تهران نمي‌تواند 100 خانواده را دچار آسيب کند و جواب‌گو هم نباشد.

دايي درباره جابه جايي مکان بازي تيمش با استقلال هم گفت: براي ما فرقي ندارد که بازي کجا باشد. براي برد بازي مي‌کنيم. ان شاءالله فردا هم تيمي که بهتر بازي کند برنده خواهد بود. ما تمرينات را پشت سر گذاشتيم و ان‌شاءالله موفق مي‌شويم. اين مسائل به مديريت ربط دارد نه ما.

سرمربي سايپا در پاسخ به اين سوال که آيا ليگ امسال با کيفيت‌تر خواهد بود، گفت: قبلا هم گفته‌ام که امسال ليگ سخت‌تري داريم. امسال رقابت خيلي بين پايين و بالاي جدول نزديک خواهد بود.

450


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

تیم چادرملو در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 توانست به برتری برسد و به مرحله بعدی صعود کند.

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر