Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:10:56 GMT

ساختمان کتابخانه عمومی دلفان ۳۰ درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۶۲۳۶

ساختمان کتابخانه عمومی دلفان ۳۰ درصد پیشرفت دارد

نورآباد- فرماندار دلفان گفت: پروژه کتابخانه عمومی این شهرستان هم‌اکنون دارای رشد فیزیکی ۳۰ درصدی است و با پیگیری‌های صورت گرفته امسال ۲۵۰ میلیون اعتبار برای آن در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جهان آرا مدیر کل کتابخانه های عمومی استان لرستان با جعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفان دیدار و گفتگو کرد؛ در این دیدار که در دفتر فرمانداری شهرستان دلفان صورت گرفت، علی جهان آرا مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از عنایت فرماندار دلفان بهوضعیت کتابخانه های شهرستان دلفان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این دیدار باب تازه ای در همکاری طرفین در رفع موانع و مشکلاتحوزه کتاب و کتاب خوانی در اینشهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون در بخش شهری شهرستان دلفان تنها یک کتابخانه عمومی وجود دارد، اظهار داشت این کتابخانه به هیچ وجه جوابگوی نیاز مردم این شهرستان نیست و این وضعیت می طلبد کهپروژه کتابخانه شماره ۲ این شهرستان هر چه سریع تر تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود کمبود فضای فیزیکی را یکی از مشکلات عمده کتابخانه های عمومی استان برشمرد و تصریح کرد: اعتبارات در نظرگرفته شده و تخصیص قطره چکانی آنها، برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های کتابخانه ای کافی نیست و برای ساخت هر چه سریع تر این پروژه ها باید از دیگر ظرفیت های موجود همچون تشکیل انجمن خیرین در شهرستان ها بهره گرفت.

در این دیدارجعفر طولابی فرماندار شهرستان دلفاننیزاز مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بابت پیگیری مسائل و مشکلات موجود در حوزه کتابخانه های عمومی شهرستان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با حضور ایشان در حوزه مدیریت کتابخانه های عمومی استان شاهد رشد و شکوفایی وضعیت مطالعه و کتاب خوانی در استان و رفع موانع و مشکلات موجود در این زمینه باشیم.

وی ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی را یکی نیازهای اساسی جامعه کنونی برشمرد و اظهار داشت: این امر مهم یک وظیفه همگانی است وبرهمگی ما واجب است که برای بهبود وضعیت کنونی مطالعه در جامعه و رفع موانع موجود بکوشیم.

فرماندار شهرستاندلفاندر خصوص کتابخانه در دست ساخت اینشهرستاننیز اظهار داشت: این پروژه هم اکنون دارای رشد فیزیکی ۳۰ درصدی است و با پیگیری های صورت گرفته امسال مبلغ ۲۵۰ میلیون اعتبار برای آن در نظر گرفته شده استو پیش بینی می شود که باتامین اعتبار مربوطهدر آینده ای نزدیکشاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه کتابخانه ای در شهرستان دلفان باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان