Web Analytics Made Easy - Statcounter

واشنگتن تایمز واشنگتن، تایمز گزارش داد بوش پدر و بوش پسر هر دو تعصبات ن‍ژادی در جریان حوادث شارلوتزویل را محکوم کردند. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از واشنگتن تایمز واشنگتن، تایمز گزارش داد بوش پدر و بوش پسر هر دو تعصبات ن‍ژادی در جریان حوادث شارلوتزویل را محکوم کردند.پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن تایمز بیانیه مشترک بوش پدر و بوش پسر را منتشر کرد که در آن هر دو رئیس جمهور سابق آمریکا نژادپرستی در حادثه شارلوتزویل را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در بیانیه مشترکی اعلام کردند کشور باید تعصب و نژادپرستی را رد کند.در بخشی از بیانیه آنها آمده است: «آمریکا باید همواره تعصب ن‍ژادی، یهودی ستیزی و نفرت گرایی را رد کند. حال که فکر و ذکر ما حوادث شارلوتزویل است.»رؤسای جمهور سابق آمریکا هیچ اشاره ای به نام دونالد ترامپ نکردند اما بیانیه آنها چند روز پس از آن منتشر می شود که رئیس جمهور آمریکا این حوادث را که به کشته شدن یک زن جوان منجر شد محکوم نکرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا ستایش کرد و از جوانان سراسر جهان خواست در محکومیت نسل‌کشی ملت فلسطین و پایان دادن به این تجاوز به خیابان‌ها بیایند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای امنیتی این کشور که برای محکوم کردن کشتار و نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها بیرون آمده‌اند را محکوم می‌کنیم.

وی ضمن ستایش از اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن سخنان نتانیاهو در حق آنها گفت: احترام کاملا خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای صلح شایسته احترام هستند.  

مادورو خطاب به جوانان سراسر جهان نیز گفت: من از جوانان سراسر جهان می‌خواهم به خیابان‌ها بیایند و نسل کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذاردهشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد