Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:30:41 GMT

اقدام عجیب زن ثِروتمند سعودی برای شوهریابی!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۹۲۲۳

اقدام عجیب زن ثِروتمند سعودی برای شوهریابی!

به گزارشگروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنابه گزارش پایگاه وطن، این زن بازرگان سعودی طی درخواست خود اعلام کرده است که به مهریه یا منزل هیچ نیازی ندارد.

وی همچنین گفته است که مایل است که با همسرش، پسریرا که از همسر اولش دارد و دارای تابعیت سعودی است، بزرگ کندو درمقابل، همه نیازها و مخارج منزل را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن عربستانی برای کسانی که مایل به ازدواج با او باشند، شرط گذاشته که نمی خواهد بچه دار شود و تمایل دارد که پسرش از همسر اولش را بزرگ کند و نمی خواهد که بچه داری، او را از کار در شرکتی که مدیریت آن را برعهده دارد، بازدارد.

درخواست این زن سعودی دراینترنتجنجال زیادی را درمیان کاربران ایجاد کرده است، اردنی ها از این درخواست خشمگین شده و برخی از آن ها گفته اند که این زن می خواهد با پول خود یک داماد اردنی را برای خدمت به پسرش خریداری کند و به دنبال یک زندگی زناشویی آرام با همسرش نیست.

این درخواست چند روز پس از آن مطرح شد که برخی از فعالان اینترنتی درتوییتر، برنامه ای را برای تبلیغ «ازدواج مسیار»در اپل استور ارائه کردند.

کاربران این اقدام را غیرطبیعی و خارج از چارچوب عرف جامعه دانسته و گفتند که این گونه اقدامات، آثار منفی بر روی ازدواج های شرعی و بر ثبات کانون خانواده خواهد گذاشت.

کاربران توییتر ضمن انتقاد از این برنامه اعلام کردند که تکنولوژی های جدید درشبکه های اجتماعی، حد وحریم ها را شکسته و باعث شده است که برخی ها چنین برنامه هایی را تبلیغ کنند.

دشواری در ازدواج های شرعی و معمولی، برخی ها را به بهره برداری از این گونه برنامه ها و تبلیغ برای آن واداشته است.

ازدواج مسیار یا ایثار، نوعی ازدواج است که در سال های اخیردر کشورهای حاشیه خلیج فارس شیوع پیدا کرده است و در آن، زن از بسیاری از حقوق شرعی خود در ازدواج از جمله نفقه و مسکن صرف نظر می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!

به گزارش خبرآنلاین،برج میلاد در اقدامی عجیب در ماه های پایانی سال گذشته فراخوان استخدام داد و با جذب نیروهای جوان و حقوق ۵ میلیون تومانی، از خدمات آنها در ایام پربازدید سال بهره گرفت.

کانال تلگرامی چند ثانیه در خبری نوشت: حالا بعد از پایان تعطیلات عید و کاهش آمار بازدیدکنندگان، نیروهایی که ۲ تا ۳ ماه از جذب آنها گذشته بود از این مجموعه کنار گذاشته و حتی حقوق این افراد نیز پرداخت نشده است!

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902798

دیگر خبرها

  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • (ویدیو) اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!