Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:08:43 GMT

بیت سعید و شجاعیان به سرنوشت من دچار نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۵۵۰۹۶

بیت سعید و شجاعیان به سرنوشت من دچار نمی‌شوند

مدافع سابق استقلال دوست دارد با تیم جدیدش به لیگ ستارگان قطر صعود کند.

میثم مجیدی به "ورزش سه" گفت بازیکنان جدید استقلال بازیکنان با کیفیتی هستند و می توانند استقلال را از این وضعیت نجات دهند.


از لیگ ایران پیشنهاد داشتی؟
من هم از تیم های تهرانی و هم شهرستانی پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم به تیمی بروم که بتوانم در آن عملکرد خوبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست داشتم یک فصل بیرون از ایران بازی کنم. الان هم می خواهم دوباره به روزهای اوجم در فوتبال برگردم.

خیلی ها می گفتند میثم مجیدی ممکن است مجبور شود یک فصل بیرون باشد یا برود لیگ یک. این حرف ها ناراحتت نمی کرد؟
من به این شایعات توجه نمی کردم. دوست داشتم امسال را بیرون از ایران بازی کنم. فقط به هدفم فکر می کردم و سعی کردم در آرامش کارم را دنبال کنم.


از حضور در لیگ قطر چه هدفی را دنبال می کنی؟
می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و با الشمال به لیگ ستارگان صعود کنم. می خواهم به خیلی ها ثابت کنم همان میثم مجیدی سابق هستم و اوضاع تغییری نکرده است.


فکر می کنی اگر نیم فصلی که در استقلال بودی را بازی می کردی، الان شرایطت در فوتبال فرق داشت؟
در مورد نیم فصلی که در استقلال بودم باید بگویم که خیلی انگیزه داشتم که بازی کنم. تمام تلاشم را کردم ولی به هرحال قسمت نشد که بازی کنم. الان هم واقعا برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و فکر می کنم جایگاه این تیم اصلا این است و امیدوارم تیم محبوبم به جایگاه اصلی اش برگردد.


فکر می کردی منصوریان اصلا به تو بازی ندهد؟
نه واقعا طبق صحبت هایی که با کادرفنی استقلال کرده بودم اصلا فکر نمی کردم به من بازی نرسد. با این حال اصلا مهم نیست و مهم نتیجه گرفتن استقلال است.


نظرت در مورد یک فصل و نیم، کار در استقلال چیست؟
بازی کردن در استقلال برای هر بازیکنی افتخار است. من هم افتخار می کنم پیراهن این تیم را برتن کردم و امیدوارم هر بازیکنی به این تیم می آید بهترین عملکردش را داشته باشد.


فکر می کنی سرنوشت تو برای داریوش شجاعیان و بیت سعید هم ممکن است تکرار شود؟
داریوش و بیت سعید بازیکنان با کیفیتی هستند و فکر نمی کنم سرنوشت من برای آنها تکرار شود. آنها هنوز در تیم جا نیفتاده اند. امیدارم آنها در استقلال موفق شوند چون در تیم های قبلی شان نشان داده اند که بازیکنان بزرگی هستند.


سوال آخر، می توانی روزی در لیگ ستارگان قطر بازی کنی؟
من دوست دارم به لیگ ستارگان بروم و امیدوارم با الشمال به این خواسته ام برسم. در کل دوست دارم در این لیگ تجربه بازی را به دست بیاورم.

میثم مجیدی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۵۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید

سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش کشورمان در سال‌های اخیر همواره گزینه جذابی برای تیم‌های آبی و قرمز پایتخت بوده است.

در خبرها داشتیم که باشگاه پرسپولیس به پشتوانه بانک شهر اسپانسر اصلی خود در تلاش است که فصل آینده سعید عزت‌اللهی را قرمزپوش کند.

تابستان سال گذشته، یحیی گل‌محمدی اسم عزت‌اللهی را در صدر لیست خرید خود قرار داد اما داشتن قرارداد با وایله دانمارک اجازه این جابه‌جایی را نداد. عزت اللهی نیز به امارات رفته و به عضویت شباب الاهلی پیوست. او در لیگ امارات هم بازی‌های خوب و قابل‌قبولی انجام داده و بعید است قراردادش تمدید نشود یا این‌که تیم دیگری در این کشور برای ادامه فوتبال خود پیدا نکند. بنابراین خرید سعید عزت‌اللهی بیش از یک میلیون دلار برای باشگاه پرسپولیس آب می‌خورد که مبلغ نسبتا سنگینی است.

 

تابستان گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برای خرید عزت‌اللهی با هم رقابت می‌کردند که گفته می‌شد می‌توانند با کمی صبر به شکلی منطقی او را خریداری کنند! در شرایطی که هافبک ملی‌پوش تیم وایله، فقط نیم‌فصل دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد داشت، هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در تلاش بودند که او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان به خدمت بگیرند.

در آن مقطع اعداد متفاوتی برای مبلغ رضایتنامه عزت اللهی منتشر شد. از ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار تا ۶۰۰ و ۸۰۰ و در ادامه هم که مبلغ یک میلیون دلار شنیده شد. ارقامی که بالا رفتنش یک دلیل بیشتر نداشت؛ رقابت بیهوده استقلال - پرسپولیس و دندان طمع باشگاه دانمارکی!

 

باشگاه وایله به خوبی می‌دانست که عزت‌اللهی پیشنهاد جدی از تیم‌های خوب اروپایی ندارد و اگر می‌خواهد سود خوبی ببرد، باید او را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد. از طرفی آن‌ها می‌دانستند که اگر سر مبلغ رضایتنامه کوتاه نیایند و عزت‌اللهی در دانمارک بماند، در نیم‌فصل یک شیلینگ هم گیرشان نمی‌آید و سعید بازیکن آزاد خواهد بود. این برگ برنده‌ای بود که هم خود عزت‌اللهی و هم باشگاه‌های خواهان او می‌توانستند در مذاکرات از آن استفاده کنند. اما ماجرا برعکس شد.

باشگاه دانمارکی زمانی که پی برد چند تیم ایرانی به دنبال خرید سعید هستند مبلغ را بالا برد تا بتواند به حداکثر سود ممکن برسد. در این بین تنها راه چاره عقب‌نشینی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود تا باشگاه دانمارکی مجبور به فروش او شود. چرا که آن‌ها نتوانسته بودند عزت‌اللهی را به تمدید قرارداد راضی کنند و اگر او را نمی‌فروختند سعید می‌توانست آزادانه و بدون پرداخت هیچ پولی در نیم‌فصل جدا شود. عجیب آن که در اسفندماه سال گذشته سعید عزت‌الهی هافبک وایله بولدکلاب دانمارک پس از توافق با مدیران این باشگاه راهی امارات شد تا قرارداد رسمی با شباب الاهلی امارات ببندد.

آن‌چه در بالا بدان پرداخته شد از این بابت بود که چند سالی می‌شود دو باشگاه پرطرفدار پایتخت روی سعید عزت‌اللهی مانور و برای او بازارگرمی می‌کنند درحالی که این ستاره خوش‌اخلاق و ملی‌پوش تمایلی به بازگشت به ایران حداقل در این سن و سال ندارد! استقلال و پرسپولیس بر سر خرید سعید عزت‌اللهی رقابت می‌کنند اما او سر از قطر و امارات درمی‌آورد! بنابراین پیش‌بینی می‌شود این مرتبه نیز سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده و به فوتبالش در امارات، قطر یا دانمارک ادامه دهد.

 

ظریفی می‌گفت سعید عزت‌اللهی آن‌قدر خارج از کشور توپ می‌زند که در دوران بازنشستگی احتمالا به ملوان تیم زادگاهش بازخواهد گشت!

 

منبع:ورزش 360

دیگر خبرها

  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم