Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@23:21:47 GMT

نمایش فیلم «برد برد» در دانشگاه مک گیل کانادا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۶۶۹۲۵

«برد برد» آخرین ساخته‌ محسن خان جهانی کارگردان آثاری چون «صندلی ۲۵۷»، «کلاه شیشه‌ای»، «انتهای خیابان پاستور» پنج شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ماه) در دانشگاه مک گیل اکران می‌شود.

کارگردان مستند «برد برد» ساخته خود را فیلمی در ستایش صلح و فیلمی انسانی می‌داند.

خان‌جهانی درباره‌ شکل‌گیری مستند «برد برد» که دو سال قبل تولید شده است، می‌نویسد: «به یاد دارم در اولین روزهای عید نوروز به روال چند سال اخیر رییس جمهور به مردم پیام تبریک سال نو می‌داد، این پیام موضوع مکالمه روستایی‌ها شده بود و در دل همین مکالمات بود که به ایده ساخت «برد برد» رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بهانه‌ فیلم مذاکرات است باید فیلم را ببینید تا متوجه شوید، مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای است که داستان اصلی فیلم که واقعا انسانی است را روایت می‌کنیم و حتی به قول یکی از دوستان روزنامه‌نگار که فیلم را دیده بود، مستند «برد برد» در ستایش صلح است و مفهوم انسانی دارد. همیشه خودم را در دل سوژه‌ها دیده‌ام. یعنی اینکه به یک باره دیدم سوژه‌ای که مرا به خود جلب کرده است، مقابل دوربینم هست بنابراین در دل سوژه خودم را دیدم و خیلی با حساب و کتاب‌های عجیب و غریب سراغ‌اش نرفتم.»

مستند «برد برد» که در جشنواره‌ «سینماحقیقت» سال گذشته رونمایی شد، تاثیر مذاکرات هسته‌ای را در دل یک روستا نشان می‌دهد.

این مستند در قالب برنامه‌ «دورهمی فیلم‌های مستند ایرانی» که از چندی قبل در کانادا برپا شده است، به نمایش در می‌آید. این دورهمی میزبان آثار مستندسازانی چون محسن خان‌جهانی، مهدی گنجی، ارسلان براهنی و سیف‌الله صمدیان است و «هفتاد و شش دقیقه و پانزده ثانیه با کیارستمی»، «انتهای خیابان پاستور»، «من می خوام شاه بشم»، «سه گانه در غربت» از دیگر آثاری است که در این گردهمایی پیش از این به نمایش درآمده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۶۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • رفتارهای غیرمنطقی انسان الگوی جدید هوش مصنوعی شد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده