Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران معذرت می‌خواهم، آنها می‌توانند به من به‌عنوان کاپیتان تیم هر چه می‌خواهند بگوید. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه آزادی از شدیده شکست خورد.
سیدمهدی رحمتی پس از این شکست، اظهار داشت: من به نوبه خودم از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و تیم‌‌شان را تشویق کردند، تشکر می‌کنم و دست‌شان را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خوب بازی کردیم و این همه فرصت داشتیم، اما ما باید ایراد را پیدا کنیم. تیم پدیده سه چهار موقیعت بیشتر نداشت که همان توپ‌ها هم به گل تبدیل شدند. سعی می‌کنیم در این مدت ایرادات را برطرف کنیم. سال گذشته هم این مشکلات را داشتیم.
«سعی می‌کنیم پس از تعطیلات مشکلات‌مان را برطرف کنیم»، وی با بیان این جمله افزود: من از هواداران معذرت می‌خواهم. آنها می‌توانند به من به‌عنوان کاپیتان تیم هر چه می‌خواهند بگوید. باید کمی صبر کنند تا در تعطیلات به چیزی که می‌خواهند برسیم و ایرادات‌مان را برطرف کنیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا درست است، شایعه شده علیرضا منصوریان در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده و می‌خواهد استعفا بدهد، گفت: من نمی‌توانم به شایعات شما پاسخ بدهم.منبع: میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۸۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم