Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار بوشهر و رئیس ستاد اجلاس استانی نماز بوشهر گفت: تهیه آثار محتوایی با کیفیت برای انتشار در شبکه های اجتماعی با موضوع نماز و مرتبط با محورهای اجلاس نماز در دستور کار کمیته علمی این ستاد قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سعید زرین فر در نشست ستاد اجلاس نماز استان بوشهر با بیان اینکه کمیته‌های ستاد اجلاس نماز استان باید نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات نشست‌های قبلی اقدام کنند ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کمیته‌های ستاد نماز، کمیته علمی است که مسوولیت آن با آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کمیته علمی نسبت به تولید محتوا مرتبط با موضوع نماز برای انعکاس در سطح رسانه‌ها و فضای مجازی اقدام کند و اجرای طرح های تبلیغاتی و رسانه‌ای اجلاس نماز باید به تایید این کمیته برسد.

رئیس ستاد اجلاس استانی نماز بوشهر تاکید کرد: تهیه آثار محتوایی با کیفیت برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نماز و مرتبط با محورهای اجلاس نماز باید با کیفیت و کار کارشناسی باشد.

زرین فر با بیان اینکه باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده بیشتری برای اجلاس نماز شود، ادامه داد: انتظار داریم در فرصت باقی مانده تا برگزاری اجلاس نماز، دستگاه‌های اجرایی همکاری خود را با این ستاد بیشتر کنند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۹۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد