Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:21:46 GMT

اکثریت قدرت هماهنگ شده بود تا دولت رای نیاورد!

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۳۸۵۴

اکثریت قدرت هماهنگ شده بود تا دولت رای نیاورد!

استاندار همدان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان: پرداخت وام ازدواج در استان ۳۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمد ناصر نیکبخت گفت: از زحمات اداره کل ورزش و جوانان و تلاش بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج قدردانی می کنم.

وی اضافه نمود: بانکهای استان در کار روان هستند و همواره از عملکرد بانکهای استان در جلسات کشوری دفاع کرده ام، تشکیل مجلس مشورتی جوانان در استان از طریق اداره کل ورزش و جوانان به وزارتخانه منعکس و تائیدیه برای شروع کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخت تاکید کرد: کارهایی که در حوزه فرهنگی استان انجام شده ، قابل تقدیر است البته باید اشکالی اگر وجود دارد، بررسی و برطرف شود.

عضو اصلی شورای فرهنگ عمومی استان همدان اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در مسائل اجتماعی ورود علمی بسیار جدی داشت.

نیکبخت با بیان اینکهازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) باید الگوی جوانان ما باشد، عنوان کرد: سالگرد زیباترین، ساده ترین و عزیزترین ازدواج را عرض تبریک داریم زندگی آنها الگوی همه ما باشد.

وی اضافه نمود: یاد و خاطره ۲۱ هزار شهید کارمند دولت در کشور و ۴۵۰ شهید کارمند استان و شهید حججی را گرامی می داریم، از حرکت مجلس در امتداد رای مردم سپاسگزاری دارم.

رئیس شورای تامین استان : مردم بسیار عاقل هستند و آدمهای عادی از همه ما بهتر عمل می کنند، در انتخابات اکثریت قدرت ، هماهنگ شده بود که نتیجه طور دیگری رقم بخورد اما مردم ، دولت مستقر را با منطق و نظر خود تأیید کردند.

استاندار اضافه کرد: مردم به برنامه های دولت رای دادند و تایید کردند و اکنون باید به تایید مردم پاسخ دهیم، رای اعتماد مجلس هم تعهد ما را بیشتر کرده است.

رئیس شورای بر نامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه اصل دغدغه کار ما اشتغال است ،گفت: اشتغال حل شود، ازدواج و مسکن راحت تر حل می شود.

وی با انتقاد برخی نگاه ها به سرمایه‌گذاران و به طور کلی سخت‌گیری ها گفت: در همدان یک مقداری تنگ نظری ها وجود دارد و‌من در زمینه سرمایه خواستار پژوهش درباره دلیل سرمایه گذاری نکردن همدانی ها در استان شده ام.

وی با بیان اینکه سرمایه بسیار ترو است و‌در شرایط بگیر و ببند رشد نمی کند گفت:سرمایه از سرو صدا و بگیر و ببند ، فرار می کند.

وی از بهتر شدن این فضا در سال های گذشته گفت و ادامه داد: اکنون در همدان ۸۶۰۰ میلیارد تومان در دولت یازدهم سرمایه گذاری از بخش خصوصی داشتیم، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در استان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس شورای اشتغال و سرمایه گزاری افزود: کار در همدان خوب انجام شده و بستر توسعه مهیا است و ریل توسعه هم خوب روغن کاری شد البته پاره ای مشکلات هست که امیدواریم برطرف شود.

وی ادامه داد: خوشحال شدم که رئیس قوه قضائیه گفته بودند در زمینه های تولید و اشتغال همه نوع کمکی به دولت می کنند که اگر این اجرا شود، پاره ای از مشکلات استان حل می شود.

وی بار دیگر با تاکید بر آمارهای قبلی خود تصریح کرد: به گواه تامین اجتماعی ماهانه هزار شغل در استان ایجاد می شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه رتبه کسب و کار استان همدان از ۲۴ به ۱۱ رسیده که این نشان می دهد آمارهای استان درست است اضافه کرد: نا امیدی نباید در هیچ جامعه ای جا باز کند، جوان همیشه باید پویا و امیدوار باشد.

وی با تاکید بر پویایی جامعه گفت: اگر جامعه پویا و امیدوار نباشد بیش از ۴۰ میلیون انسان پای صندوق رای نمی آیند، امید به جوانان وابسته است.

وی با بیان اینکه هرجا کار درستی انجام شد، جوانان انجام دادند، گفت: دفاع مقدس، انتخاباتها و مذاکرات را جوانان انجام دادند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: به کارگیری جوانان در مدیریت ها را در استان داریم، البته برخی جوانان از پذیرش کار واهمه دارند، اگر جوان مناسب و آماده به کار نبینیم سراغ فرد دیگری می رویم البته نباید تجربه را نادیده بگیریم.

وی گفت: در کابینه یک وزیر نسل دومی آمد که به رغم تخریبها رئیس جمهور مقاومت کردند.

وی در پایان تاکید کرد: همه ادارات موظف به همکاری با سمن ها هستند، سمنهای محیط زیست و میراث فرهنگی و دیگر حوزه ها بسیار به استان کمک می کنند، همه سمن ها برای خدمت به جامعه ارزشمند است و باید حمایت شوند، از پیگیری های آقای ربانی مهر و حمایتهای آقای منعم از جوانان تشکر می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

ایسنا/همدان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حالی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد که استان همدان حضوری پرقدرت در این نمایشگاه دارد.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

استان همدان در این دوره از برگزاری نمایشگاه اکسپو با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده که در همین راستا ۲۵۰ محصول متنوع از ۵۰ شرکت امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیز معرفی شده‌اند.

همچنین سفال و کشمش به عنوان دو زنجیره ارزش اصلی و چرم، سنگ‌های قیمتی، پوشاک و گیاهان دارویی نیز به عنوان زنجیره توسعه استان در این نمایشگاه مطرح هستند.

به گزارش ایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو