Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ براساس یک گزارش جدید، قدرت‌مندترین مدل آیفون 8 به 512 گیگابایت حافظه مجهز خواهد بود و مدل پایه گوشی پرچم‎دار جدید اپل با 64 گیگابایت حافظه راهی بازار می‎شود.با نزدیک‌تر شدن به زمان احتمالی برای معرفی گوشی‌های جدید اپل، جزئیات بیشتری از پرچم‎دار این سازنده که فعلاً با نام آیفون 8 آن‌را می‌شناسیم، به‏‌دست می‎آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‎تازگی، یک گزارش جدید اعلام کرده است که اپل، آیفون 8 را در سه مدل با حافظه‌های داخلی متفاوت عرضه خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جی اس ام ، در این گزارش، اشاره شده است که مدل پایه آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ دو برابر حافظه به کار گرفته شده در مدل پایه آیفون 7. مدل دیگر نیز با 256 گیگابایت حافظه، وارد بازار خواهد شد و در نهایت گران‌قیمت‌ترین آیفون اپل با 512 گیگابایت حافظه به فروش می‌رسد.

عرضه مدل پایه آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه در شایعات پیشین نیز اعلام شده بود؛ هم‌چنین می‌دانستیم که اپل آیفون 8 را با 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد. با این‌حال، هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌های اخیر یا تحلیل‌گران برجسته مانند مینگ‎چی کو به عرضه آیفون 8 با 512 گیگابایت حافظه اشاره نکرده بودند.

اپل با معرفی آیپدهای پرو 2017، حداکثر حافظه تبلت‌های خود را به 512 گیگابایت افزایش داد؛ به همین جهت، ممکن است این سازنده رویه متفاوتی را برای آیفون پرچم‎دار جدیدش با نام آیفون 8 در پیش بگیرد. با توجه به عدم پشتیبانی گوشی‌های آیفون از حافظه جانبی، عرضه یک مدل با 512 گیگابایت حافظه می‌تواند رضایت کاربرانی را جلب کند که علاقه‏‌مند هستند تا حجم گسترده‏ای از محتوای مختلف را روی گوشی، با خود به همراه داشته باشند.

علاوه‎براین، اعلام شده است که حافظه NAND مورد استفاده در آیفون 8، توسط تأمین‌کنندگان مختلفی تأمین خواهد شد. حافظه فلش NAND نسخه 64 و 256 گیگابایتی، توسط توشیبا و سن‌دیسک تولید می‌شود؛ سامسونگ و Hynix نیز تأمین حافظه فلش برای مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 یا آیفون پرو را برعهده خواهند گرفت.

آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس، معرفی خواهد شد؛ آیفون 8، انقلابی‌ترین گوشی اپل در طی چند سال گذشته است و از نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‌کند. برخلاف این مدل، آیفون 7s و آیفون 7s Plus با طراحی نزدیک به نسل قبل، بدنه‌ای از جنس شیشه، نمایشگر LCD و تراشه قدرت‌مند A11 راهی بازار می‏شود.

تحلیل‌گران به این موضوع اشاره دارند که آیفون 8، گران‌قیمت‌ترین گوشی اپل خواهد بود؛ به طوری‌که شاید قیمت پایه آن نزدیک به 1100 دلار باشد. دو آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس با قیمتی نزدیک به نسل قبل، معرفی می‌شود. گمان می‌رود 21 شهریور یا 15 شهریور، اپل از آیفون‏‌های جدیدش رونمایی کند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است